הפרעת אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת אכילה
    נורית
    15/07/2012

    שלום רב,
    בני בן שנה ותשעה חודשים, עדיין לא יודע ללעוס אוכל מוצק עקב היפוטוניה (הוא מטופל במרפאת אכילה באלין). הוא ניזון מפירות מרוסקים עם כפית טחינה מלאה, דניאלה וחצי מנת שמנת, חלב פרה, מעט ביסקויטים ובמבה. הוא לא מוכן להתנסות במזון חדש, הוא לא אוהב בשר עוף ומרק ירקות בשום אופן, רציתי לדעת אם יגרמו לו חוסרים בויטמינים? האם תוספי תזונה יעזרו במקרה זה? האם יש איזשהו פתרון? ניסים לרסק לו ביצה במעדן וזה גם לא הלך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אכילה - תגובה

    לירון פז
    15/07/2012

    נורית שלום,
    קודם כל הייתי ממליצה לך להתייעץ במרפאת אכילה בה אתם מטופלים או אצל דיאטנית באופן מסודר בקהילה. בנוסף, אם הוא לא ניזון בכלל מבשר/עוף/דגים/הודו ובררן עם הטעמים, אמליץ להתייעץ עם רופא המטפל בדבר תוסף תזונה(ויטמינים ומינרלים, בעיקר במתן תוסף של ברזל). את יכולה לנסות להוסיף כפית סילאן לבשר הודו או בקר טחון, או לשלב את הבשר עם גרבר שזיפים(יש העדפה בגיל הזה לטעם המתוק וייתכן שזה יגרום לו לטעום את הבשר. בנוסף, אני ממליצה לנסות ולשלב גם קטניות בתפריט(כמובן עפ"י המרקם המומלץ לו). לא לדחוף, ולא לעבוד עם כוח, לעבוד בסבלנות, ובהתמדה. אמליץ לחזור לפחות 10-17 פעמים על אותו טעם חדש(לוקח זמן להתרגל לטעמם חדשים ובדר"כ ההתמדה משתלמת). שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אכילה

    נורית
    15/07/2012

    אני מאוד מודה לך על התיחסותך לשאלתי, נתת לי רעיונות שאני הולכת לאמץ אותם, רציתי רק לדעת אם אפשר לשים את הבשר בפרינוק פירות שהוא מאוד אוהב, והאם אפשר לשים חלמון ביצה שהתבשל גם במחית פירות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת אכילה - תגובה

    לירון פז
    15/07/2012

    כשלב ראשון בהחלט כן יקירה. אח"כ הייתי ממליצה כן לבודד טעמים בהדרגה כדי שילמד לאהוב את טעמי הבשר(טעם זה דבר נרכש). שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו