מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרעת אכילהנורית15/07/2012
שלום רב,
בני בן שנה ותשעה חודשים, עדיין לא יודע ללעוס אוכל מוצק עקב היפוטוניה (הוא מטופל במרפאת אכילה באלין). הוא ניזון מפירות מרוסקים עם כפית טחינה מלאה, דניאלה וחצי מנת שמנת, חלב פרה, מעט ביסקויטים ובמבה. הוא לא מוכן להתנסות במזון חדש, הוא לא אוהב בשר עוף ומרק ירקות בשום אופן, רציתי לדעת אם יגרמו לו חוסרים בויטמינים? האם תוספי תזונה יעזרו במקרה זה? האם יש איזשהו פתרון? ניסים לרסק לו ביצה במעדן וזה גם לא הלך...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעת אכילה - תגובה
לירון פז15/07/2012נורית שלום,
קודם כל הייתי ממליצה לך להתייעץ במרפאת אכילה בה אתם מטופלים או אצל דיאטנית באופן מסודר בקהילה. בנוסף, אם הוא לא ניזון בכלל מבשר/עוף/דגים/הודו ובררן עם הטעמים, אמליץ להתייעץ עם רופא המטפל בדבר תוסף תזונה(ויטמינים ומינרלים, בעיקר במתן תוסף של ברזל). את יכולה לנסות להוסיף כפית סילאן לבשר הודו או בקר טחון, או לשלב את הבשר עם גרבר שזיפים(יש העדפה בגיל הזה לטעם המתוק וייתכן שזה יגרום לו לטעום את הבשר. בנוסף, אני ממליצה לנסות ולשלב גם קטניות בתפריט(כמובן עפ"י המרקם המומלץ לו). לא לדחוף, ולא לעבוד עם כוח, לעבוד בסבלנות, ובהתמדה. אמליץ לחזור לפחות 10-17 פעמים על אותו טעם חדש(לוקח זמן להתרגל לטעמם חדשים ובדר"כ ההתמדה משתלמת). שיהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרעת אכילה
נורית15/07/2012אני מאוד מודה לך על התיחסותך לשאלתי, נתת לי רעיונות שאני הולכת לאמץ אותם, רציתי רק לדעת אם אפשר לשים את הבשר בפרינוק פירות שהוא מאוד אוהב, והאם אפשר לשים חלמון ביצה שהתבשל גם במחית פירות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרעת אכילה - תגובה
לירון פז15/07/2012כשלב ראשון בהחלט כן יקירה. אח"כ הייתי ממליצה כן לבודד טעמים בהדרגה כדי שילמד לאהוב את טעמי הבשר(טעם זה דבר נרכש). שיהיה בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)