מוצקים או מרק טחון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוצקים או מרק טחון
    רויטל
    15/07/2012

    שלום,
    יש לי תאומים בני שנה.
    המטפלת מתעקשת להמשיך להכין להם מרק טחון - לדבריה, הם מאוד אוהבים את זה אפילו יותר ממוצקים.
    בסופי שבוע הם לא מוכנים לאכול את זה ואוכלים מאוד יפה אוכל מוצק כמו קציצות, תפו"א וכו'.
    נראה לי שהנטפלת מתעצלת לתת להם לאכול לבד עם כל הבלגן שכרוך בזה...
    האם באמת חשוב שיאכלו אוכל מוצק ויתנסו באכילה עצמאית או שלא להתעקש עם המטפלת ולתת לה להמשיך ולהאכיל אותם במרק טחון?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוצקים או מרק טחון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצקים או מרק טחון - תגובה

    דפי ליבר
    17/07/2012

    מהו מזון אצבעות?
    מזון אצבעות כשמו כן הוא - מזון אותו יכול התינוק לאכול בידיים, מבלי להיות תלוי בכם או בכפית. שלב זה מהווה שלב חשוב בהתפתחות התינוק בשל שלל סיבות:
    1. פיתוח כישורי אכילה עצמאיים, בהם הילד לא תלוי בכם ומסוגל להאכיל את עצמו.
    2. פיתוח כישורי מוטוריקה עדינה - באמצעות אכילה עצמאית יכול התינוק לקשר בין היד לעין ולהתאמן באחיזת פינצטה עם אצבעותיו.
    3. פיתוח חוש הטעם והמישוש - כאשר תינוק אוכל באמצעות הידיים הוא לומד לחוש במרקמים שונים של מזון וכאשר הוא מכניס אותם לפה הוא לומד להכיר את טעמו של כל מאכל.
    העתק ממאמר באתר טיפה ברשת
    לדעתי אין סיבה לוותר למטפלת שתעשה מאמץ
    דפי


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו