דאגה בקשר להתנהגות סביב אוכל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דאגה בקשר להתנהגות סביב אוכל
    מיקה
    15/07/2012

    שלום לכן,
    רציתי להתייעץ בקשר להתנהגות בני התינוק סביב נושא האוכל.
    בני הוא בן 10 חודשים בדיוק, נולד בלידה רגילה ובזמן.נולד במשקל יפה של 3.500 וכיום ממוקם בממוצע ביחס למשקלו.(כמעט תשעה קילו)
    הוא אוכל מוצקים .בבוקר מנת סימלאק ,בבוקר המאוחר מנת פרי לאחר מכאן סימלאק עם דייסה ובארוחת ארבע מנה בשרית עם ירקות ובערב שוב חלב.
    ההתנהגות המדאיגה באה לביטוי בכך שבכול פעם שמישהו אוכל לידו, לא חשוב מה, הוא מתחיל לבכות נורא ,כאילו שרוצה גם..ולא חשוב אם בדיוק סיים לאכול.רק כשהוא עצמו אוכל הוא אינו בוכה כשרואה סביבו אנשים אוכלים.
    שמתי לב שהוא גם ממש לא בררן ביחס למוצקים ו"זורם"על כל מאכל חדש.
    האם אני צריכה לדאוג?האם ייתכן שחסר משהו בתזונה?
    מה אתן מייעצות לי לעשות וכיצד לנהוג בהקשר זה על מנת לא לגרום לו נזק בהווה ובעתיד.

    בתודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דאגה בקשר להתנהגות סביב אוכל - תגובה

    דפי ליבר
    16/07/2012

    מהסיפור בלי להכיר לעומק , יש לך דאגה אחת מיותרת .
    התינוק מגיב לסביבה ובכי היא אחת התגובות .
    אם אוהב מוצקים אפשר לתת לו את ההנאה ולהוריד לבקבוק בבוקר ואחד לפני השיינה .
    אני הייתי מנסה לסדר לו ארוחות. בוקר בקבוק , אמצע היום פירות , ארוחת צהרים בשרית ,
    אחר הצהרים מעדן, גבינה , ארוחת ערב ובקבוק לפני השינה .
    ואז לשבת לידו לאכול ביחד , אם יש אחים או סבא סבתא כשבאים לאכול ביחד ארוחות משפחתיות זה מהווה דוגמא וחיקוי לתינוק
    ואולי יתן לו מרגוע בנושא הבכי .
    ספרי לנו מה קורה בהמשך
    בהצלחה
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו