מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסר תאבוןעמית16/07/2012
שלום. בתי בת תשעה חודשים עוד שבוע ולאחרונה היא מסרבת לאכול .. בבוקר אוכלת פירות בצהריים מרק ירקות עם עוף או בשר ואז מתחילה השביתה.
רק אחרי שנרדמת אני מצליחה להאכיל אותה .
חשוב לציין שהוציאה שיניים לאחרונה והיתה מנוזלת . מה לעשות? להתעקש על אוכל? חלופות כמו גבינה או מעדן זה בסדר ?{לפעמים מסכימה לאכול דניאלה }
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תאבון - תגובה
דפי ליבר17/07/2012שם המשחק הוא גיוון וסבלנות . לא להתעקש מקסימום לחזור לתמ"ל או דייסה לכמה ימים ואז לנסות שוב .
אפשר לנסות מוצרי חלב להשתדל לא רק את המתוקים .
בשום אופן לא מאכילים תינוק ישן אלא אם כן יש הוראה רפואית !
תינוק שלא מרגיש טוב אוכל פחות - לכבד !
גם מבוגרים יש ימים שיותר נהנים מהאוכל ויש ימים שאוכלים פחות
האם יש בעית משקל ? מה יקרה אם כמה ימים תאכל פחות באיזה עקומה היא?
לבריאות
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך חוסר תאבון
עמית21/07/2012תודה על התשובה המהירה..
בתי נולדה בשבוע 39+4 במשקל .2.465 והיום שוקלת 7.500{קטנטונת}
התכוונתי לדייסות שמסרבת לאכול... יותר מעדיפה אוכל מוצק אבל גם איתו עושה בעיות.
מה לעשות ? אני ממש מודאגת .. היא אכלה בקבוק ב12 בלילה ורק ב11 הסכימה לאכול קצת גבינה וביצה אחרי מלחמה...
תודה רבה ..
עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך חוסר תאבון - תגובה
דפי ליבר22/07/2012מבחינת עקומה עדין ממשיכה את עקומת הלידה שלה .
אם אוהבת אוכל מוצק להכין לה מגוון ככל שניתן .
המלחמות מיותרות וגורמות רק נזק .
אם מרגישה לחוצה מהנושא תתיעצי עם אחות טיפת חלב או תבקשי הפניה לדיאטנית.
בהצלחה
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
