מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מוצקים - תינוקת בת חצי שנהטל17/07/2012
שלום,
הבת שלי בת חצי שנה. לפני כמה שבועות התחלנו מוצקים (פירות, ירקות, מרק טחון).
היא מאוד אוהבת את ארוחות המוצקים ושמתי לב שמשמעותית הורידה בכמות הפורמולה.
בהתחלה חשבתי שאולי בגלל המוצקים היא זקוקה לפחות תמ"ל, אז ניסיתי לפתוח מרווחים ארוכים יותר בין הארוחות.
ניסיתי כל מיני נסיונות והגעתי למסקנה שהיא פשוט מעדיפה מוצקים על תמ"ל ולכן גם כאשר מאוד רעבה היא תשתה מעט מאוד תמ"ל. אחרי שהיא שותה מעט תמ"ל היא נשארת לא רגועה כי עדיין רעבה, אבל לא מוכנה לקחת בקבוק יותר. לעומת זאת, אם אני מציעה לה ארוחה מוצקה, היא אוכלת הכל בהתלהבות.
האם אני יכולה לתת לה בגיל חצי שנה, 3 או יותר ארוחות מוצקים?
האם תוכלו לייעץ לי איך לחלק את הארוחות במשך היום ואיזה אוכל עדיף לתת בבוקר, צהריים וערב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצקים - תינוקת בת חצי שנה - תגובה
דפי ליבר18/07/2012לא הייתי קופצת ישר ל 3 ארוחות מוצקים . נשארת בהוספה הדרגתית .
כדי לפתור את בעיית הבקבוק הייתי מנסה לעשות מהתמ"ל דייסה ולתת בכוס או בכפית .
אין כללים מה בבוקר ומה בשאר היום .זה תלוי מה נוח לך ? מה סדר היום שלה תחליטי בעצמך זה לא משנה .
בתאבון
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה
טל18/07/2012שלום,
תודה רבה על התשובה.
איך אפשר לעשות מהתמ"ל דייסה? לשים יותר אבקה ופחות מים או פשוט להשתמש בדייסות בטעמים של מטרנה כדי ליצור דייסה סמיכה (אורז/ שיבולת שועל/ דגנים + תמ"ל)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה - תגובה
דפי ליבר19/07/2012בשום אופן לא לשנות את היחס בין הכפית למים , לא חצאי כפיות ולא שינוי היחס . אין בעיה ליצור אחרי שהכנת תמ"ל להוסיף דיסה או בדיסות של מטרנה וחברות אחרות שימי לב מאיזה גיל מותר כל דיסה כתוב על העטיפות .
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
