מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בת 5.5 חודשים מוצקים ותמ"לירדן19/07/2012
שלום רב,
בהמשך לשאלתי מלפני מספר ימים,
בתי בת 5. חודשים-
התחלתי לשלב מוצקים - מרק ירקות בצהריים ומעט פירות בבוקר.
אני מאד מתקשה להבין מתי להשלים ארוחה, היא גם פולטת מאז שהעלתי את כמות הירקות.
השאלות שלי הן:
1. איזו כמות מוצקים נחשבת לארוחה- זאת אומרת אם אכלה 150 ועדיין רעבה האם להשלים בתמ"ל? מתחת לאיזה כמות להשלים?
2. כשאכלה תמ"ל הקפדתי על מרווחי זמן של 2.5 שעות מסיום בקבוק לבקבוק הבא. האם הדבר תקף גם למוצקים? כמה זמן מתמ"ל אפשר לתת ירקות והפוך- מארוחת המוצקים תמ"ל? נראה לי שלא שבעה ממרק הירקות בצהריים...
3. קוואקר- מתי אפשר להוסיף למרק?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 5.5 חודשים מוצקים ותמ"ל - תגובה
דפי ליבר20/07/2012הילה
אני מרגישה משאלתך נוקשות מסוימת מבחינת שעות וכמויות , לא הכל מספרים , ביתך בסך הכל בת 5.5 חודשים זרמי ,תרגישי אותה , ולא למהר ...
כמות של ארוחה זה 200CC כמובן שאם עדין רעבה להשלים עם תמ"ל .
רווח זמן בין ארוחות צריך להיות סביר , לא כל היום "מתעסקים" רק עם אוכל צריך לשחק לישון לצחוק לדבר וכו ..
הסדר עצמו לא משנה תתני לפי הנוחות שלך ארוחות מלאות עם השלמה של תמ"ל בשלב זה ותגיעי לרווח לדעתי של 3 שעות +-
אפשר לשים קוואקר במרק לא הבנתי למה ? מרק כדאי לעשות עם ירקות ועוף להשתדל מעט או בכלל לא אבקת מרק . לתת את המרק והירקות ואחר כך גם את העוף .
אפשר קוואקר בדייסה אבל שוב גם במרק אם נראה לך נכון בשביל התינוקת .
שוב בהדרגה לאט אפשר גם לחכות לגיל חצי שנה .
בתאבון
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
הילה21/07/2012תודה על ההתייחסות המהירה והעזרה ,
הבעיה שלי היא שכאשר אוכלת ארוחת מרק נראה שלא שבעה מספיק אחרי, למרות שאוכלת כמויות יפות של 150 ומעלה... אחרי שעה וקצת רעבה שוב...
מאחר ויש לה מעט ריפלוקס אני לא רוצה להעמיס עליה ולצמצם את הזמן בין הארוחות מהצד השני אני לא רוצה שתהיה רעבה...
לכן שאלתי כמה זמן מינימום לתמ"ל אחרי ארוחת ירקות...
קווקר במרק על מנת להסמיך אותו ושיהיה משביע יותר.. (וגם מזין)
שוב תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה - תגובה
דפי ליבר22/07/2012אין זמן מינימום . וקואקר במרק זה בסדר גמור
בהצלחה
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
