בת 5.5 חודשים מוצקים ותמ"ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 5.5 חודשים מוצקים ותמ"ל
    ירדן
    19/07/2012

    שלום רב,
    בהמשך לשאלתי מלפני מספר ימים,
    בתי בת 5. חודשים-
    התחלתי לשלב מוצקים - מרק ירקות בצהריים ומעט פירות בבוקר.
    אני מאד מתקשה להבין מתי להשלים ארוחה, היא גם פולטת מאז שהעלתי את כמות הירקות.
    השאלות שלי הן:
    1. איזו כמות מוצקים נחשבת לארוחה- זאת אומרת אם אכלה 150 ועדיין רעבה האם להשלים בתמ"ל? מתחת לאיזה כמות להשלים?
    2. כשאכלה תמ"ל הקפדתי על מרווחי זמן של 2.5 שעות מסיום בקבוק לבקבוק הבא. האם הדבר תקף גם למוצקים? כמה זמן מתמ"ל אפשר לתת ירקות והפוך- מארוחת המוצקים תמ"ל? נראה לי שלא שבעה ממרק הירקות בצהריים...
    3. קוואקר- מתי אפשר להוסיף למרק?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 5.5 חודשים מוצקים ותמ"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 5.5 חודשים מוצקים ותמ"ל - תגובה

    דפי ליבר
    20/07/2012

    הילה
    אני מרגישה משאלתך נוקשות מסוימת מבחינת שעות וכמויות , לא הכל מספרים , ביתך בסך הכל בת 5.5 חודשים זרמי ,תרגישי אותה , ולא למהר ...
    כמות של ארוחה זה 200CC כמובן שאם עדין רעבה להשלים עם תמ"ל .
    רווח זמן בין ארוחות צריך להיות סביר , לא כל היום "מתעסקים" רק עם אוכל צריך לשחק לישון לצחוק לדבר וכו ..
    הסדר עצמו לא משנה תתני לפי הנוחות שלך ארוחות מלאות עם השלמה של תמ"ל בשלב זה ותגיעי לרווח לדעתי של 3 שעות +-
    אפשר לשים קוואקר במרק לא הבנתי למה ? מרק כדאי לעשות עם ירקות ועוף להשתדל מעט או בכלל לא אבקת מרק . לתת את המרק והירקות ואחר כך גם את העוף .
    אפשר קוואקר בדייסה אבל שוב גם במרק אם נראה לך נכון בשביל התינוקת .
    שוב בהדרגה לאט אפשר גם לחכות לגיל חצי שנה .
    בתאבון
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה המהירה

    הילה
    21/07/2012

    תודה על ההתייחסות המהירה והעזרה ,
    הבעיה שלי היא שכאשר אוכלת ארוחת מרק נראה שלא שבעה מספיק אחרי, למרות שאוכלת כמויות יפות של 150 ומעלה... אחרי שעה וקצת רעבה שוב...
    מאחר ויש לה מעט ריפלוקס אני לא רוצה להעמיס עליה ולצמצם את הזמן בין הארוחות מהצד השני אני לא רוצה שתהיה רעבה...
    לכן שאלתי כמה זמן מינימום לתמ"ל אחרי ארוחת ירקות...
    קווקר במרק על מנת להסמיך אותו ושיהיה משביע יותר.. (וגם מזין)

    שוב תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה המהירה - תגובה

    דפי ליבר
    22/07/2012

    אין זמן מינימום . וקואקר במרק זה בסדר גמור
    בהצלחה
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו