עזרה עם לוח זמנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה עם לוח זמנים
    טל
    20/07/2012

    שלום,
    התינוקת שלי בת חצי שנה ושבועיים.
    אני מנסה לבנות לה לוח זמני ארוחות ומאוד אודה לפידבק של הלו"ז הבא:

    7:00 תמ"ל
    11:00 פירות + שיבולת שועל + טחינה
    14:00 מרק טחון
    18:30 תמ"ל + דייסה

    22:00 - 00:30 - מתעוררת פעם אחת להאכלת לילה (אוכלת בערך 120 CC)

    ללוח זמנים הזה אני שואפת כל יום. הבעיה היא שהיא מתעוררת כל בוקר לא בשעה קבועה (בין 4:30 ל 6:00). כאשר היא מתעוררת מאוד מוקדם, אני מציעה לה בקבוק כדי שתחזור לישון ולעיתים קרובות זה עובד לי, אבל אז הלו"ז היומי משתבש לי לגמרי כי היא לא מאוד רעבה בבוקר ולכן כל הארוחות נדחות והיא גם מגיעה לארוחת ערב לא רעבה וזאת בעיה גדולה מבחינתי.

    האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי בכל זאת לשמור על שעות קבועות לארוחות, גם אם היא קמה בשעות שונות בבוקר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה עם לוח זמנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה עם לוח זמנים - תגובה

    דפי ליבר
    22/07/2012

    בסדר גמור
    במשך הזמן תוסיפי ארוחת ערב בערך ב18.00
    ולאחר מכן תמ"ל .
    נראה לי שאחר הצהרים אוכלת קצת מעט האם לא רעבה בסביבות 17.00 אפשר לתת שוב פרי או עוגיה רכה .

    בבוקר תנסי אולי לא לתת מנה מלאה אלא לרדת בכמויות ולראות האם חוזרת לישון גם עם חצי מנה תמ"ל ?
    בהצלחה
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה ועוד שאלה בבקשה

    טל
    25/07/2012

    אחרי נסיונות רבים לבנות לוח זמנים יומי, הבנתי שהתינוקת שלי (בת חצי שנה) זקוקה ל 4.5 שעות בין ארוחות, כאשר היא אוכלת בארוחה בערך 180 - 200 CC (פירות עם דייסה בבוקר, מרק בצהריים ותמ"ל עם דייסה בערב לפני השינה)

    אם עדיין לא עברו 4.5 שעות ואני מנסה לתת לה אוכל, היא מסרבת לגמרי או אוכלת ממש קצת ומתחילה להתנגד.
    כתוצאה מזה, יוצא שהיא אוכלת 3 ארוחות ביום בלבד (בוקר, צהריים וערב) ועוד ארוחה קטנה בלילה (120 CC).

    האם זה תקין? אני רואה וקוראת על צורך לתת ארוחות קטנות או נשנוש קטן בין הארוחות המרכזיות ואני לא עושה את זה , כי פשוט אין צורך. האם זה בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה ועוד שאלה בבקשה - תגובה

    דפי ליבר
    25/07/2012

    קודם כל כבדי אותה , אם זה מה שטוב לה מצוין !
    ואם אין ירידה מהותית במשקל תזרמי ...
    אם את חוששת תוסיפי לארוחות קלוריות כף שמן זית דייסה וכו..
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו