מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה עם לוח זמניםטל20/07/2012
שלום,
התינוקת שלי בת חצי שנה ושבועיים.
אני מנסה לבנות לה לוח זמני ארוחות ומאוד אודה לפידבק של הלו"ז הבא:
7:00 תמ"ל
11:00 פירות + שיבולת שועל + טחינה
14:00 מרק טחון
18:30 תמ"ל + דייסה
22:00 - 00:30 - מתעוררת פעם אחת להאכלת לילה (אוכלת בערך 120 CC)
ללוח זמנים הזה אני שואפת כל יום. הבעיה היא שהיא מתעוררת כל בוקר לא בשעה קבועה (בין 4:30 ל 6:00). כאשר היא מתעוררת מאוד מוקדם, אני מציעה לה בקבוק כדי שתחזור לישון ולעיתים קרובות זה עובד לי, אבל אז הלו"ז היומי משתבש לי לגמרי כי היא לא מאוד רעבה בבוקר ולכן כל הארוחות נדחות והיא גם מגיעה לארוחת ערב לא רעבה וזאת בעיה גדולה מבחינתי.
האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי בכל זאת לשמור על שעות קבועות לארוחות, גם אם היא קמה בשעות שונות בבוקר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה עם לוח זמנים - תגובה
דפי ליבר22/07/2012בסדר גמור
במשך הזמן תוסיפי ארוחת ערב בערך ב18.00
ולאחר מכן תמ"ל .
נראה לי שאחר הצהרים אוכלת קצת מעט האם לא רעבה בסביבות 17.00 אפשר לתת שוב פרי או עוגיה רכה .
בבוקר תנסי אולי לא לתת מנה מלאה אלא לרדת בכמויות ולראות האם חוזרת לישון גם עם חצי מנה תמ"ל ?
בהצלחה
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה ועוד שאלה בבקשה
טל25/07/2012אחרי נסיונות רבים לבנות לוח זמנים יומי, הבנתי שהתינוקת שלי (בת חצי שנה) זקוקה ל 4.5 שעות בין ארוחות, כאשר היא אוכלת בארוחה בערך 180 - 200 CC (פירות עם דייסה בבוקר, מרק בצהריים ותמ"ל עם דייסה בערב לפני השינה)
אם עדיין לא עברו 4.5 שעות ואני מנסה לתת לה אוכל, היא מסרבת לגמרי או אוכלת ממש קצת ומתחילה להתנגד.
כתוצאה מזה, יוצא שהיא אוכלת 3 ארוחות ביום בלבד (בוקר, צהריים וערב) ועוד ארוחה קטנה בלילה (120 CC).
האם זה תקין? אני רואה וקוראת על צורך לתת ארוחות קטנות או נשנוש קטן בין הארוחות המרכזיות ואני לא עושה את זה , כי פשוט אין צורך. האם זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה ועוד שאלה בבקשה - תגובה
דפי ליבר25/07/2012קודם כל כבדי אותה , אם זה מה שטוב לה מצוין !
ואם אין ירידה מהותית במשקל תזרמי ...
אם את חוששת תוסיפי לארוחות קלוריות כף שמן זית דייסה וכו..
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)