החלפת בקבוקים ועוד....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלפת בקבוקים ועוד....
    שיר
    23/07/2012

    שלום
    מתי מחליפים בקבוקים המיועדים לתמ"ל? כל שנה? פחות?

    הבת שלי בת 10 חודשים. אוכלת 100 מ"ל כל 3 שעות בערך(אפילו פחות). לאחרונה החלה לאכול 180....זה לא מוזר שהיא פתאום מגדילה ארוחות?
    האם להגדיל גם בלילה את הארוחה ל 180? היא קמה לאכול פעם אחת בלילה ואני רוצה לגמול אותה מזה בקרוב......אז נראה לי מצחיק להגדיל לה עכשיו את הארוחה....

    אשמח לרעיונות ל"אוכל אצבעות".....מה אפשר לתת לה ביד שהיא תאכל בלי להילחץ? (ברור שבהשגחה(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלפת בקבוקים ועוד....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת בקבוקים ועוד.... - תגובה

    דפי ליבר
    24/07/2012

    לא יודעת מתי צריכים להחליף בקבוקים תשאלי יצרנים .
    בגיל 10 חודשים אפשר להוריד בקבוקים ולעבור לאוכל אצבעות - ביצה מקושקשת , פשטידות , ירקות מבושלים , לחם , פסטה קטניות .קציצות .ועוד
    בכפית גבינה מעדנים יוגורט לבן
    בקיצור כמעט הכל . לאט חתוך קטן ורך מרקם שמתאים להתפתחות התינוק .
    בלילה להוריד בהדרגה את הכמויות. עד להפסקה מלאה .
    בתאבון
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו