מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שני ילדים שתי שאלות..הבת האוהבת26/07/2012
שלום, רציתי לשאול לגבי בני בן ה3 ובתי בת השנה
1. בני היקר היה תמיד עם תיאבון מאוד גדול, גרגרני, תמיד הקפדתי על סדר יום מאוזן ולאכול במידה תוך הקשבה לבטן ולתחושת השובע. כבר חודשיים שלושה שאני רואה שהוא אוכל הרבה פחות, בעיקר בערב. בגן מדווחים שאוכל יפה צהריים. אני כן שמחה לראות שהוא מסוגל להפסיק לאכול באמצע עוגת שוקולד כי נמאס לו והוא שבע, אבל לפעמים ארוחות הערב הן ממש קטנות, כמה כפיות של אורז או ביסים של סנדוויץ'. רציתי לדעת אם זה אופייני לגיל הזה, אולי הגוף צריך יותר אוכל בשנים הראשונות ומתאזן?...לציין שהוא היה אחוזון 95 משקל ואחוזון 75 גובה לפני כחצי שנה..עוד לא שקלתי / מדדתי אותו כעת. אגב, מצב רוחו מצוין אין שינויים התנהגותיים אחרים
2. בתי היקרה, על אף התחלה צולעת מאוד בתחום המוצקים, מגלה עכשיו תיאבון גדול מאוד מאוד (כמו שאח שלה היה בזמנו...) ואוכלת כמויות שלא היו מביישות מבוגר. היא יוכלה לאכול ירך שלמה של עוף וכמות נכבדה של תוספת פתיתים / תפ"א, אוארוחה של 4 קציצות + תוספת. לצערי אני רואה איך לאט לאט היא מורידה ירקות למרות שאני כל הזמן חושפת אותה (בהתחלה אהבה מאוד). יש לה גם הרבה יציאות, 4-5 ביום והיא די קטנה ואפילו בפעם האחרונה בטיפת חלב (לפני כמה חודשים ולפני שהתחילה לאכול כל כך הרבה) היא ירדה מעט באחוזונים מ75 ל50 גם גובה וגם משקל. שאלתי - האם להגביל? כי לפעמים נראה שהבטן אחר כך מאוד מנופחת והיא יכולה לבכות ולהתעורר מהשינה, ולי נראה ששנת הלילה שלה יכולה להיות מעט מופרעת בגלל זה.. להגביל? היא גם שותה המממוווון מים, יוכלה לסיים 5-6 בקבוקים גדולים ביום. אלרגית לביצים (אלרגיה קלה, יכולה לאכול בתוך תבשילים אבל לא חביתות או מקושקשת). היא לוקחת בקבוק רק בבוקר.
תודה וסליחה על האורך!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני ילדים שתי שאלות.. - תגובה
דפי ליבר28/07/2012לגבי גיל 3 נראה לי יותר התנהגותי ומתאים גיל . בדרך כלל פחות התייחסות לאוכל התוצאות יותר טובות .
לגבי הילדה חושבת שצריך בירור כללי אצל רופא ילדים . כמות השתייה והאוכל לפי מה שכתבת גדולה . ומוזר שיורדת באחוזונים . תבקשי בדיקות כלליות - סוכר ברזל וכו
אם הכל תקין הייתי שוקלת קצת להגביל מבחינת פחמימות ובשר לכיוון ירקות .
דווחי לי מה קורה זה מעניין אותי !
לבריאות
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
