מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונה לבת 10 חודשיםשיר04/08/2012
6.00 בקבוק מטרנה 60-90 מ"ל.
8.30 פירות+טחינה+ביסקוויט + השלמה בקבוק.
11.00 מרק ירקות+עוף
13.00 בקבוק מטרנה 180 מ"ל.
15.00 בקבוק מטרנה 100 מ"ל.
17.30 בקבוק מטרנה 120 מ"ל.
20.00 בקבוק מטרנה 180 מ"ל+ כף דייסת שיבולת שועל.
2.00 בקבוק מטרנה 120 מ"ל.
אני יודעת שיש המון בקבוקים.......
היא במעון מ 7 בבוקר ועד 16.30, כך ש 3 בקבוקים לפחות היא אוכלת אצלם.
מה אפשר לעשות כדי להפחית בבקבוקים?
היא אוכלת מעדנים (גמדים,דניאלה) חתיכות קטנות של לחם עם גבינה לבנה, גבינה צהובה...אבל הכל זה בא בתור תוספות ולא בתור ארוחה מלאה. היא גם לא ממש שובעת ממעדן.....אחרי שעה היא שוב רעבה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה לבת 10 חודשים - תגובה
דפי ליבר08/08/2012אני חושבת שאפשר להגדיל את מגוון המוצקים ואז מניחה שירדו גם כמות הבקבוקים .
מה לגבי ביצה קטניות פחמימות .קציצות בטטה פירה .
לתת ארוחת ערב מסודרת בסביבות 18.00
אפשר אחר הצהרים גם לתת פרי + בסקוויט או יוגורט עם פירות .
בתאבון
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שיר11/08/2012הבעיה שגם אם היא אוכלת נגיד לחם עם גבינה - היא אוכלת מעט ולא רוצה יותר - ואז זה לא ממש ארוחה, והיא תהיה שוב רעבה אחרי שעה - אז מה לתת? השלמה של בקבוק? או להמשיך עם הלחם?
מה אפשר לתת שעתיים אחרי ארוחת צהריים במקום בקבוק?
ומה אפשר לתת לארוחת ערב כדי שתשבע עד הבקבוק של 20.30?
יש בעיה נוספת שאם אני נותנת לה מאכלים במרקם פחות טחון ממה שהיא רגילה היא עושה סימנים של חנק והקאה.....מפחיד......למשל, חתיכות קטנות של עגבניה בלי הקליפה. גבינה בולגרית. אפילו אורז - ברגע שהחתיכת אורז מגיעה ללוע היא עושה כאילו בא לה להקיא. אבל חלק היא אוכלת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
דפי ליבר11/08/2012אפשר לתת השלמות של בקבוק , אבל גם לנסות ולגוון את הארוחה כלומר גם לחם עם גבינה וגם ביצה וגם גבינה לבנה ופשטידה מכל דבר קצת ..כלומר לנסות לעלות את מספר "המוצרים" בכל ארוחה . למה אחרי שעתיים של ארוחת צהריים היא רעבה אולי צריכה משהוא אחר ?
כדאי גם לשבת לידה עם צלחת ולאכול ולהדגים לה איך אוכלים.
תינוקות לומדים גם בצורת חיקוי .
מה לגבי דייסה בכפית מכוס . אפשר גם לתת במקום בקבוק [למשל דגנים]
בתאבון
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)