תזונה לבת 10 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה לבת 10 חודשים
    שיר
    04/08/2012

    6.00 בקבוק מטרנה 60-90 מ"ל.
    8.30 פירות+טחינה+ביסקוויט + השלמה בקבוק.
    11.00 מרק ירקות+עוף
    13.00 בקבוק מטרנה 180 מ"ל.
    15.00 בקבוק מטרנה 100 מ"ל.
    17.30 בקבוק מטרנה 120 מ"ל.
    20.00 בקבוק מטרנה 180 מ"ל+ כף דייסת שיבולת שועל.
    2.00 בקבוק מטרנה 120 מ"ל.
    אני יודעת שיש המון בקבוקים.......
    היא במעון מ 7 בבוקר ועד 16.30, כך ש 3 בקבוקים לפחות היא אוכלת אצלם.
    מה אפשר לעשות כדי להפחית בבקבוקים?
    היא אוכלת מעדנים (גמדים,דניאלה) חתיכות קטנות של לחם עם גבינה לבנה, גבינה צהובה...אבל הכל זה בא בתור תוספות ולא בתור ארוחה מלאה. היא גם לא ממש שובעת ממעדן.....אחרי שעה היא שוב רעבה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה לבת 10 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לבת 10 חודשים - תגובה

    דפי ליבר
    08/08/2012

    אני חושבת שאפשר להגדיל את מגוון המוצקים ואז מניחה שירדו גם כמות הבקבוקים .
    מה לגבי ביצה קטניות פחמימות .קציצות בטטה פירה .
    לתת ארוחת ערב מסודרת בסביבות 18.00
    אפשר אחר הצהרים גם לתת פרי + בסקוויט או יוגורט עם פירות .
    בתאבון
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שיר
    11/08/2012

    הבעיה שגם אם היא אוכלת נגיד לחם עם גבינה - היא אוכלת מעט ולא רוצה יותר - ואז זה לא ממש ארוחה, והיא תהיה שוב רעבה אחרי שעה - אז מה לתת? השלמה של בקבוק? או להמשיך עם הלחם?

    מה אפשר לתת שעתיים אחרי ארוחת צהריים במקום בקבוק?
    ומה אפשר לתת לארוחת ערב כדי שתשבע עד הבקבוק של 20.30?

    יש בעיה נוספת שאם אני נותנת לה מאכלים במרקם פחות טחון ממה שהיא רגילה היא עושה סימנים של חנק והקאה.....מפחיד......למשל, חתיכות קטנות של עגבניה בלי הקליפה. גבינה בולגרית. אפילו אורז - ברגע שהחתיכת אורז מגיעה ללוע היא עושה כאילו בא לה להקיא. אבל חלק היא אוכלת..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    דפי ליבר
    11/08/2012

    אפשר לתת השלמות של בקבוק , אבל גם לנסות ולגוון את הארוחה כלומר גם לחם עם גבינה וגם ביצה וגם גבינה לבנה ופשטידה מכל דבר קצת ..כלומר לנסות לעלות את מספר "המוצרים" בכל ארוחה . למה אחרי שעתיים של ארוחת צהריים היא רעבה אולי צריכה משהוא אחר ?
    כדאי גם לשבת לידה עם צלחת ולאכול ולהדגים לה איך אוכלים.
    תינוקות לומדים גם בצורת חיקוי .
    מה לגבי דייסה בכפית מכוס . אפשר גם לתת במקום בקבוק [למשל דגנים]
    בתאבון
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו