מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נרקומן ציציגלי24/08/2012
להלן תפריט של בן שישה חודשים וחצי ששוקל מעל 8 ק"ג (אחוזון 50):
7:30 התעוררות והנקה
9:30 ארוחת פירות (אני מציעה כ-150 מ"ל לרוב לא מסיים את כולה) ומיד אח"כ הנקה
12:00 מרק ירקות + בשר טחון (שוב, אני מציעה 150 מ"ל, אוכל בערך 120 מ"ל מיד בסיום מבקש לינוק שוב)
15:30 הנקה
18:30 הנקה והולך לישון
22:30 מתעורר להנקה (לפעמים מקבל מטרנה 180 מ"ל אם אני לא בבית - אכל כמעט הכל)
1:30 מתעורר ולמרות ניסיונות להרדים בחזרה, בוכה עד שמקבל ציצי. בד"כ נרדם על הציצי
4:30 שוב מתעורר ולא מוותר עד שמקבל ציצי. שוב נרדם על הציצי
אני דוגלת בדעה שתינוק בן חצי שנה לא צריך להתעורר בלילה כדי לאכול - אבל יש לי הרגשה שהוא מכור לציצי (עובדה שהוא בוחר לא לסיים מנת מוצקים ומעדיף לסים ארוחה עם ציצי...).
אודה לקבלת עצות וטיפים איך להרגיל אותו לאכול יותר מוצקים במשך היום וכמובן - איך לגמול מהאכלות בלילה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נרקומן ציצי - תגובה
עדי אפרתי רסולי24/08/2012הי שירי ,
נשמע כי יש סדר יום , אולם ע"מ שילמד לשבוע ממוצקים יש לרווח את ארוחות המוצקים מהנקה , בודאי כעת מבקש הנקה לאחר מוצקים אולם כדאי להפריד בין סוגי האכילה השונים כך ילמד שאפשר לשבוע גם ממוצקים וגם מהנקה ואין צורך בשניהם ביחד . בתחילה יהיה קשה אך זו הדרך בעיני ...כמו כן לא ציינת האם אתמוסיפה מקורות שומן במרק ובפירות אך להם יש גם משמעות חשובה בשובע ובצפיפות הקלורית . ניתן להוסיף כפית לכל מנת אכילה של שמן זית או טחינה או ממרח שקדים טחונים .
כמו כן הקפידי שהמרק אינו מכיל רק ירקות אלא גם פחמימה כמו תפוא או בטטה או פסטה או אורז קינואה בורגול וכו , שוב ע"מ שיהיה "צפוף קלורית" בנוסף למקור לחלבון - כמו קטניות או בשר/ עוף/ הודו
ילד בן 6 חודשים שעדיין אוכל בלילה אינו חריג ובפרט שיחסית גדול .
נסי לראות אם מגדיל את ארוחות המוצקים ורק אז ( לפחות בעיניי..) לגמול מאכילת הלילה שכן יתכן ויקרה מעצמו .
מאחלת לך לילה טוב:)
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
