נרקומן ציצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נרקומן ציצי
    גלי
    24/08/2012

    להלן תפריט של בן שישה חודשים וחצי ששוקל מעל 8 ק"ג (אחוזון 50):
    7:30 התעוררות והנקה
    9:30 ארוחת פירות (אני מציעה כ-150 מ"ל לרוב לא מסיים את כולה) ומיד אח"כ הנקה
    12:00 מרק ירקות + בשר טחון (שוב, אני מציעה 150 מ"ל, אוכל בערך 120 מ"ל מיד בסיום מבקש לינוק שוב)
    15:30 הנקה
    18:30 הנקה והולך לישון
    22:30 מתעורר להנקה (לפעמים מקבל מטרנה 180 מ"ל אם אני לא בבית - אכל כמעט הכל)
    1:30 מתעורר ולמרות ניסיונות להרדים בחזרה, בוכה עד שמקבל ציצי. בד"כ נרדם על הציצי
    4:30 שוב מתעורר ולא מוותר עד שמקבל ציצי. שוב נרדם על הציצי

    אני דוגלת בדעה שתינוק בן חצי שנה לא צריך להתעורר בלילה כדי לאכול - אבל יש לי הרגשה שהוא מכור לציצי (עובדה שהוא בוחר לא לסיים מנת מוצקים ומעדיף לסים ארוחה עם ציצי...).
    אודה לקבלת עצות וטיפים איך להרגיל אותו לאכול יותר מוצקים במשך היום וכמובן - איך לגמול מהאכלות בלילה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נרקומן ציצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נרקומן ציצי - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    24/08/2012

    הי שירי ,
    נשמע כי יש סדר יום , אולם ע"מ שילמד לשבוע ממוצקים יש לרווח את ארוחות המוצקים מהנקה , בודאי כעת מבקש הנקה לאחר מוצקים אולם כדאי להפריד בין סוגי האכילה השונים כך ילמד שאפשר לשבוע גם ממוצקים וגם מהנקה ואין צורך בשניהם ביחד . בתחילה יהיה קשה אך זו הדרך בעיני ...כמו כן לא ציינת האם אתמוסיפה מקורות שומן במרק ובפירות אך להם יש גם משמעות חשובה בשובע ובצפיפות הקלורית . ניתן להוסיף כפית לכל מנת אכילה של שמן זית או טחינה או ממרח שקדים טחונים .
    כמו כן הקפידי שהמרק אינו מכיל רק ירקות אלא גם פחמימה כמו תפוא או בטטה או פסטה או אורז קינואה בורגול וכו , שוב ע"מ שיהיה "צפוף קלורית" בנוסף למקור לחלבון - כמו קטניות או בשר/ עוף/ הודו
    ילד בן 6 חודשים שעדיין אוכל בלילה אינו חריג ובפרט שיחסית גדול .
    נסי לראות אם מגדיל את ארוחות המוצקים ורק אז ( לפחות בעיניי..) לגמול מאכילת הלילה שכן יתכן ויקרה מעצמו .
    מאחלת לך לילה טוב:)
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו