בת 11 חודשים, מסרבת לארוחת ערב..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 11 חודשים, מסרבת לארוחת ערב..
    רעות
    03/09/2012

    שלום
    הבת שלי בת 11 חודשים, עד עכשיו ינקה בבוקר, אכלה פירות, ארוחת צהריים (מרק ירקות עם עוף או קציצות ופחמימה), ומעדן בגן, ולפני השינה ינקה ולאחרונה התחלתי לתת לה בקבוק
    אני מנסה בשבועות האחרונים לתת לה ארוחת ערב (ביצה עם גבינה למשל) והיא ממש לא מוכנה
    אני מניחה שהיא רעבה בשעה הזו כי זה לפחות 3-4 שעות אחרי המעדן בגן, אבל היא פשוט לא מוכנה לאכול
    כשעה אחר כך, אחרי המקלחת ולפני השינה היא מקבלת עכשיו 210 מ"ל של סימילאק, אבל אני מניחה שחשוב שתאכל גם ממש ארוחת ערב
    מה ניתן לעשות?
    האם כדאי להתעקש או שמספיק שתשתה חלב לפני השינה?
    יש לציין שהיא עולה יפה במשקל ונמצאה תמיד באחוזונים גבוהים
    תודה
    רעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 11 חודשים, מסרבת לארוחת ערב.. - תגובה

    דפי ליבר
    04/09/2012

    החשיבות של ארוחת ערב זה גם ההרגל . ולכן שבו ביחד שימי את האוכל על השולחן רצוי מגוון ביצה מקושקשת פשטידה פסטה אבוקדו גבינות ירקות וכו כל יום קצת אחרת תחלקי צלחות לך ולביתך ותאכלו ביחד גם אם היא לא תאכל בהתחלה יש חשיבות לחיקוי ולישיבה המשפחתית .
    לא בלחץ אם לא אכלה לתת בקבוק אבל לנסות . אוכל צריך להיות בכייף ובנעם גם האווירה חשובה, במיוחד אם אין בעיית משקל .
    בתאבון
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו