מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פירות בבוקר לבת 11 חודששיר04/09/2012
שלום
בתי בת 11 חודש
אכלה עד כה פירות בבוקר, ירקות+בשר בצהריים, השאר בקבוקים ונשנושים בין לבין...
היא חזרה לגן אחרי חופשה ומקבלת בבוקר במקום פירות - ארוחת בוקר של ביצה קשה/חביתה+עגבניה+מלפפון+פרוסה עם גבינה. וכן מלון/אבטיח כאוכל אצבעות.
ושאלתי היא:
עד איזה גיל הם אמורים לאכול את הפירות הטחונים האלו? האם זה בסדר להחליף לה לארוחת בוקר של הגן? האם יש מגבלה של ביצים ליום? אם נניח אני אתן לה גם ביצה ב 17.30?
כמו כן במקום הבקבוק של אחרי השינה היא מקבלת פרוסה עם גבינה.
האם פרוסה מזינה כמו בקבוק? אחרי כמה זמן היא אמורה להיות רעבה? האם זה בסדר להוריד 2 בקבוקים בבת אחת?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירות בבוקר לבת 11 חודש - תגובה
דפי ליבר06/09/2012בהחלט התפריט של הגן נראה מתאים .אם אוכלת טוב פירות בידיים מצוין .
ביצה אפשר לתת גם לארוחת ערב ואפשר לגוון ולא לתת כל יום.
לגבי אחרי השיינה לרוב הילדים הפרוסה מספיקה עד שבאים הביתה ואז כדאי לתכנן מה לתת פירות מעדן או בקבוק אפילו לא מנה מלאה . אם אוכלת טוב אין בעיה בגיל הזה להוריד בקבוקים . את כבר תרגישי מתי היא רעבה . חשוב שתשימי לב שלא רעבה אחר הצהרים לפעמים זה משפיע על שנת הלילה . ולכן לתכנן מה לתת כשחוזרים מהגן , לארוחת ערב ולפני השינה .
בתאבון
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שיר08/09/2012מה אפשר לתת לארוחת 17.00 ? אני מרגישה שעוד פרוסת לחם תהיה יותר מידיי (היא אוכלת פעמיים ביום פרוסת לחם) חשבתי על פשטידה עם גבינה/חומוס....אבל מה עוד אפשר להכין חוץ מפשטידה? ביצה בלי פרוסת לחם זה בסדר? או שלא נורא שתהיה עוד פרוסת לחם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
דפי ליבר08/09/2012אפשר לתת ב 17.00 מעדן או יוגורט עם פרי ויותר מאוחר 18.30 בערך ארוחת ערב ביצה חומוס פשטידה וכו ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שיר09/09/2012ב 18.30 אם אני אתן ארוחת ערב היא לא תאכל טוב את הבקבוק של הלילה שאני נותנת ב 19.30-20.00.....
עדיף לעשות ארוחת ערב ב 17.30?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
דפי ליבר09/09/2012ארוחת ערב חשובה גם להרגלים ולוקח זמן עד שהופכת להיות משמעותית . לגבי השעה לשיקול דעתך .
בתאבון
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)