בת 7 חודשים לא מוכמנ לאכול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 7 חודשים לא מוכמנ לאכול
    שירן
    07/09/2012

    שלום,
    בתי בת 7.5 חודשים, מתפתחת יפה וטיפת חלב אומרים אפילו שהיא טיפה שמנמונת...אבל היא כל היום ניזונה מחלב שאוב/הנקה בלילה. ניסיתי מגיל 5 חודשים לתת לה אוכל טחון (טעימות בהתחלה) אך היא בשום פנים ואופן לא מוכנה לאכול!! עשיתי לה הפסקות, כי זה נורא מייאש להכין פירות/ירקות, לטחון ובסוף לזרוק את הכל. היא אוכלת כמה כפיות רק אחרי שאני מסיחה את דעתה עם צעצועים, גם את הכמה כפיות האלו היא אוכלת בבכי....נייסיתי לתת לה בננה ביד אך היא לא הייתה מוכנה גם ככה לאכול..
    אני ממש מיואשת, אני צריכה כל היום לשאוב כי גם תחליפים (מכל הסוגים!) היא לא מוכנה בשום פנים ואופן לאכול.היא לא בגן.
    מה לעשות? אני ממש ממש כבר מיואשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 7 חודשים לא מוכמנ לאכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 7 חודשים לא מוכמנ לאכול - תגובה

    שירי יום טוב
    08/09/2012

    הי שירן,
    עלייך להמשיך להציע לה מזונות מוצקים במנות קטנות ובמרווחי זמן ארוכים אחד מהשני, 3-4 שעות לאחר הנקה. אין להכריח את הילדה או להסיח את תשומת ליבה בזמן ההאכלה. זה תקין במידה וממשיכה לסרב, לכל ילד טעמים שונים והתפתחות שונה. אני ממליצה לך להכין מנות קטנות כמו :למעוך בעזרת מזלג יחד 1/4 בננה+ 1/4 מנגו או אגס רך. השתדלי לדבוק בתחליף אחד מבלי להחליף בתדירות גבוה ולהמשיך להציע לה במקום הנקה. במידה ומסרבת, עכבי את הארוחה בשעה עד שעתיים נוספות עד שתרגישי שהיא מספיק רעבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו