שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    מיכלי
    19/09/2012

    הבן שלי בן שנתיים ו- 3 חודשים הוא נולד במשקל 2.900 וגם היום הוא רזה
    והוא לא אכלן גדול.
    כמה שאני מנסה לגבן לו ולתת לו כל מיני מוצרי מזון הוא לא כ"כ משתף פעולה
    הוא אוכל רק כשהוא רעב ולא בכמויות מאוד גדולות
    ילד מאוד אנרגטי
    הוא כבר לא שותה תחליף חלב , רק אוכל רגיל .

    האם יש איזה תוסף מזון שאפשר לתת לו בשתייה של הבוקר (שותה פונצ', וניל, בננה-משקה חלב, לא אוהב שוקו) או בארוחת הערב שלו שיכול לתת לו קצת יותר הרגשת שובע וקצת לעלות אותו במשקל ?
    אודה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    שירי יום טוב
    19/09/2012

    שלום ליאור,
    גם אם הילד רזה לא אומר בהכרח שהוא בתת תזונה, ייתכן שמצבו התזונתי תקין והוא לא זקוק לתוספי תזונה. חשוב לוודא שהוא מקבל את כל אבות המזון ( בשר עוף או דג, מוצרי חלב, דגנים, ירקות ופירות) גם אם בכמות מועטה לדעתך. יש לעקוב אחר המשקל והגובה שלו דרך דיאטנית או רופאת ילדים. בכל מקרה, אני ממליצה לנסות להציע תחליפים אחרים לשתייה שהוא מקבל בבוקר מאחר והיא עמוסה בסוכר ולא מזינה מספיק: כוס חלב לבד, או דגנים עם חלב, יוגורט עם סילאן, או יוגורט עם דגנים. כדאי להתייעץ עם דיאטנית בבניית תפריט המותאם בדיוק לצרכיו וטעמיו של הילד ובמקרה הצורך יינתנו תוספים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו