האם סדר היום התזונתי בסדר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם סדר היום התזונתי בסדר
    גלי
    19/09/2012

    שלום רב, הקטנטונת בשבוע הבא בת 6 חודשים.
    בשבוע האחרון התחילה לקבל מנות מוצקים גדולות יותר. זאת לאחר ששיתפה פעולה מאוד יפה עם הטעימות ורצתה עוד ועוד.
    להלן סדר היום:
    7:00 בקבוק סימילאק 180 CC
    10:00 מנת פירות כ-120 CC (לפעמים אוכלת אפילו פחות)
    12:30 בקבוק סימילאק 180 CC
    14:45 בערך - מנת ירק + בשר כ-140 CC
    17:00 בקבוק סימילאק 180CC
    לפני השינה בסביבות 19:30 הנקה

    האם התפריט בסדר?
    האם זה הגיוני שבבוקר פותחת כאלו מרווחים ובצהריים ואחה"צ המרווחים קטנים יותר?
    חשוב לציין שבבוקר זה כך כי היא פשוט ישנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם סדר היום התזונתי בסדר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם סדר היום התזונתי בסדר - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    20/09/2012

    הי גלי !
    נשמע שהסדר מאוד מסודר :) ויותר מזה נשמע שאת קשובה לאותות הרעב והשובע שלה .
    התפריט בסדר גמור מותאם לגילה ובהחלט יתכן שישנן שעות ביום בהן אוכלת בתדירות שונה משעות אחרות ( אגב גם אנחנו ככה ..)
    הקפידי לשלב מזונות עשירי ברזל ( קטניות טחינה בשר הודו בקר ועוד ) וכן מקור לשומן טוב - כמו אבוקדו טחינה שקדיה שמן זית .
    מדד טוב לאכילה בריאה הוא ילד רגוע שמתפתח כפי גילו עולה במשקל וישן טוב .
    יום טוב !
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת עצה לגבי משהו שנתקלנו בו היום

    גלי
    20/09/2012

    גם היום הקטנטונת אכלה פחות או יותר לפי הלו"ז שתיארתי בשאלה הקודמת.
    רק שכל אחה"צ היא לא הפסיקה לפלוט.
    פליטות ששילבו גם את מנת הירק וגם את הסימילאק ששותה אחה"צ.
    אמא שלי ששומרת על הקטנטונת בבוקר אמרה שלא היה שום דבר חריג,
    אכלה בהנאה גם את הירקות (מנה של כ- 110 CC).
    חברה שלנו אמרה שהתחלנו מדי מוקדם להחליף בקבוקים במנות של פירות
    וירקות ואולי בגלל זה היא פולטת כי הקיבה לא ערוכה ...
    חשוב לי לציין שהחלפת הבקבוק בארוחות מוצקים החלה בשבוע וחצי האחרון
    בעקבות שיתוף פעולה מאוד יפה של הקטנטונת עם המוצקים.
    כשהיינו נותנים מנות קטנות היתה ממש נעלבת ורוצה עוד...
    עכשיו כשאני חושבת על זה, היו עוד כמה ימים בשבוע וחצי האחרונים שבהם
    פלטה שילוב של מנת מוצקים ובקבוק...
    האם באמת עברנו מוקדם מדי למנות מוצקים מלאות? אם לא, איך להתייחס לפליטות?
    אגב, גם כשהתחלנו לשלב בקבוק עם ההנקה - היתה תקופה של פליטות רבות עד שזה התאזן...
    רוצה להזכיר ששבוע הבא היא תהיה בת 6 חודשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת עצה לגבי משהו שנתקלנו בו היום - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    21/09/2012

    הי גלי ..

    אפשר להאט טיפה את הקצב .אם את רוצה לשמר את אותה כמות שתהיה קלה יותר לעיכול שימי קצת יותר מים מהמרק במנת הבשר והוביפי מעט נוזל לפירות כך יהיה יותר דליל ויתפנה יותר בקלות מהקיבה . נסי לבדוק אם יש גם מקום לרווח קצת בין הארוחות .
    שבת שלום
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו