מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם סדר היום התזונתי בסדרגלי19/09/2012
שלום רב, הקטנטונת בשבוע הבא בת 6 חודשים.
בשבוע האחרון התחילה לקבל מנות מוצקים גדולות יותר. זאת לאחר ששיתפה פעולה מאוד יפה עם הטעימות ורצתה עוד ועוד.
להלן סדר היום:
7:00 בקבוק סימילאק 180 CC
10:00 מנת פירות כ-120 CC (לפעמים אוכלת אפילו פחות)
12:30 בקבוק סימילאק 180 CC
14:45 בערך - מנת ירק + בשר כ-140 CC
17:00 בקבוק סימילאק 180CC
לפני השינה בסביבות 19:30 הנקה
האם התפריט בסדר?
האם זה הגיוני שבבוקר פותחת כאלו מרווחים ובצהריים ואחה"צ המרווחים קטנים יותר?
חשוב לציין שבבוקר זה כך כי היא פשוט ישנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם סדר היום התזונתי בסדר - תגובה
עדי אפרתי רסולי20/09/2012הי גלי !
נשמע שהסדר מאוד מסודר :) ויותר מזה נשמע שאת קשובה לאותות הרעב והשובע שלה .
התפריט בסדר גמור מותאם לגילה ובהחלט יתכן שישנן שעות ביום בהן אוכלת בתדירות שונה משעות אחרות ( אגב גם אנחנו ככה ..)
הקפידי לשלב מזונות עשירי ברזל ( קטניות טחינה בשר הודו בקר ועוד ) וכן מקור לשומן טוב - כמו אבוקדו טחינה שקדיה שמן זית .
מדד טוב לאכילה בריאה הוא ילד רגוע שמתפתח כפי גילו עולה במשקל וישן טוב .
יום טוב !
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייבת עצה לגבי משהו שנתקלנו בו היום
גלי20/09/2012גם היום הקטנטונת אכלה פחות או יותר לפי הלו"ז שתיארתי בשאלה הקודמת.
רק שכל אחה"צ היא לא הפסיקה לפלוט.
פליטות ששילבו גם את מנת הירק וגם את הסימילאק ששותה אחה"צ.
אמא שלי ששומרת על הקטנטונת בבוקר אמרה שלא היה שום דבר חריג,
אכלה בהנאה גם את הירקות (מנה של כ- 110 CC).
חברה שלנו אמרה שהתחלנו מדי מוקדם להחליף בקבוקים במנות של פירות
וירקות ואולי בגלל זה היא פולטת כי הקיבה לא ערוכה ...
חשוב לי לציין שהחלפת הבקבוק בארוחות מוצקים החלה בשבוע וחצי האחרון
בעקבות שיתוף פעולה מאוד יפה של הקטנטונת עם המוצקים.
כשהיינו נותנים מנות קטנות היתה ממש נעלבת ורוצה עוד...
עכשיו כשאני חושבת על זה, היו עוד כמה ימים בשבוע וחצי האחרונים שבהם
פלטה שילוב של מנת מוצקים ובקבוק...
האם באמת עברנו מוקדם מדי למנות מוצקים מלאות? אם לא, איך להתייחס לפליטות?
אגב, גם כשהתחלנו לשלב בקבוק עם ההנקה - היתה תקופה של פליטות רבות עד שזה התאזן...
רוצה להזכיר ששבוע הבא היא תהיה בת 6 חודשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייבת עצה לגבי משהו שנתקלנו בו היום - תגובה
עדי אפרתי רסולי21/09/2012הי גלי ..
אפשר להאט טיפה את הקצב .אם את רוצה לשמר את אותה כמות שתהיה קלה יותר לעיכול שימי קצת יותר מים מהמרק במנת הבשר והוביפי מעט נוזל לפירות כך יהיה יותר דליל ויתפנה יותר בקלות מהקיבה . נסי לבדוק אם יש גם מקום לרווח קצת בין הארוחות .
שבת שלום
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
