תזונת תינוקת בת 11 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונת תינוקת בת 11 חודשים
    לילך
    04/10/2012

    אני מעט מודאגת מתזונת בתי בת ה11 חודשים, היא אוכלת יפה את הבקבוק ואוכל טחון אבל לגבי אוכל מוצק היא משחקת בו ובסופו של דבר מכניסה לפה כמות קטנה ביותר. תפריט יומה הוא: בוקר בקבוק עם תמ"ל 180, ארוחת 10- קערת פירות טחונים (לפחות 4 סוגי פירות שלמים וכף טחינה ופתי בר), בצהריים אנו נותנים לה מנת בשר ופחמימה (שהיא כמעט ולא אוכלת כלום, אולי 4 כפיות, אחה"צ אוכלת מעדן חלב ובערב לפני שינה שוב בקבוק 180.
    היא די רזה, אחוזון 25 מאז שנולדה, הבעיה העיקרית היא באוכל המוצק, היא רוצה לבד, אבל זה נופל לה מהידיים, מתפורר, היא בעיקר משחקת בו, אני יודעת שכך היא לומדת, אבל יש לה המון שעות שהיא כמעט ולא אוכלת כלום. אני נותנת לה לאכול רק בכיסא אוכל, באווירה נעימה, בלי לדחוף, ואנחנו יושבים יחד לאכול כך שהיא רואה אותנו אוכלים, אבל עדיין את המוצק היא בקושי אוכלת, מה לעשות? אודה על עצתכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונת תינוקת בת 11 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונת תינוקת בת 11 חודשים - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    05/10/2012

    הי ליאת
    בגילה יתכן ועדיין צריכה למידה נוספת - אימון באכילת מוצקים:)
    המשיכי כמו שאת עושה אך במקביל להגשת המוצקים בצהריים תני גם מרק טחון או נזיד כלשהו שאת יכולה במקביל לכך שאוכלת לבד אוכל אצבע להאכיל אותה בכפית
    נשמע כי אתם נוהגים היטב - משתפים אותה איתכם ולא מכריחים לאכול .
    אגב , אחוזון 25 הוא מצוין כמו כל אחוזון אחר - ואין מקום לדאגה - כל עוד שומרת על הגדילה שלה אין משמעות לאחוזון הספציפי עליו נמצאת.
    תנו לה להתנסות עוד והיא תלמד :)
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו