תינוקת בת 8.5 חודשים-אכילת מוצקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 8.5 חודשים-אכילת מוצקים
    רונית
    07/10/2012

    שלום רב
    בתי בת .8.5 חודשים. לצערי לא עולה מספיק במשקל. לאחרונה אפיזודות חולי רבות+כניסה למשפחתון. כעת החלימה לגמרי, התחילה לזחול. ילדה חייכנית, רגועה ומקסימה. בתחילה סביב גיל חצי שנה נושא האוכל היה מאוד פשוט. אהבה הכל!! נהנתה מאוכל. היה תענוג גדול להאכילה. לקראת גיל שבעה חודשים חלתה באדמדמת ובמשך חודש וחצי נשארה מצוננת עם אפיזודות חום וחוסר רוגע לסירוגין. כיום הכל טוב. בריאה. שמחה פטפטנית וחייכנית. הבעייה היא באכילת המוצקים שמעט נפגעה לאחרונה. אני לא מצליחה להאכילה ברוגע. היא לא משדרת סימני רעב וכאשר אני מאכילה אותה לאחר 3-4 שעות אני נתקלת בהתנגדויות רבות. קימור של הגב, הזזת הראש, בכי. בטוחה שזו לא עייפות. אם אתן תחליף חלב תאכל בהנאה. המצב מאוד מתסכל כמובן. אני מגוונת לה את האוכל, טקסטורות שונות, צבעים שונים, טמפרטורות שונות. נותנת לה כפית נוספת למשחק. כביכול עושה לפי הספר אבל זה לא כל כך מצליח:)
    אשמח לעצה. אני רוצה שיהיה לה הקשר אכילה חיובי ומוכנה לעבוד קשה בשביל זה.
    ידוע לי שמתן בקבוק כאשר אני נתקלת בסירוב מוצקים הוא לא הפתרון אבל מצד שני היא לא עולה מספיק...
    רוב תודות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 8.5 חודשים-אכילת מוצקים - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    10/10/2012

    הי ליזי !
    התרשמתי מאוד מההרגלים הבריאים שאת מקנה לה :) באמת !
    מציעה לך להמשיך כשם שאת עושה ולהקפיד לאכול לידה . נסי לא להציע מוצקים אלא פשוט לאכול בעצמך ואם יש עוד אנשים בבית אפילו עוד יותר טוב , ברגע שמביעה עניין הציעו לה משהו מתאים משהשולחן שלכם .
    תני לה קצת לחזר אחרייך ולא הפוך ...
    לא ציינת מה זה לא עולה מספיק והאם שוברת אחוזונים - ?
    בכל מקרה אין מקום להתעקש איתה אלא רק לשמר את ההרגלים שיש לכם ולהמשיך להציע בנועם .
    אם לא חל שיפור יש צורך בהמשך יעוץ ,
    בהצלחה :)
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רונית
    10/10/2012

    היי
    תודה על התשובה. בהחלט מקנה ביטחון.
    נולדה אחוזון חמישים 3250 וכעת אחוזון עשר:(
    הרופאים וטיפת חלב לא מודאגים מזה כי היא צומחת יפה לגובה
    אשמח רק לאישור- אכן אין לתת בקבוק במקום ארוחה אם נתקלתי בהתנגדות נכון אלא פשוט לחכות לארוחה הבאה ולהציע את מה שתכננתי
    הרבה תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    14/10/2012

    הי ,
    אני כן הייתי ממשיכה לעקוב אחרי המשקל היות ושברה כמה אחוזונים ...
    בכל מקרה המשיכי להציע בנועם ומבלי להכריח אותה , ושוב .. אם אין התקדמות צריך ברור יותר מעמיק
    שבוע טוב :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו