בת שנה, לא שבעה ממוצקים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה, לא שבעה ממוצקים.
    יעל
    21/10/2012

    ביתי בת שנה, נמצאת בתת משקל במעקב מומחים, אלרגית לחלב ולסויה. אוכלת חוץ מזה הכל!
    רק שיש לי בעיה, היא כל שעתיים בערך רעבה! כל פעם שאני נותנת לה פרוסה/ אוכל מבושל גם אם יש בו פחמימות , היא לא שבעה ממנו לחלוטין. ואם אני נותנת לה אחר כך עוד משהו (כמו פרי, או ביסקוויט ) היא אוכלת גם אותם כאילו היא רעבה. ואחרי זמן לא רב מתחילה ליהיות נודניקית שוב ורוצה לאכול.
    אך כשאני נותנת לה לאכול בקבוק (מורכב מנוטרמיגן, סוכר ענבים, דייסה) היא שבעה ללפחות 3 שעות ולפעמים גם יותר. וגם אם אני מציעה לה אחר כך משהו לאכול היא זורקת את זה ולא מכניסה לפה.

    המצב הזה יוצר מצב שלפעמים יותר נוח לתת לה בקבוק מאשר אוכל מוצק שגם ככה גורר סביבו בלאגן בהאכלה. וכך היא לפעמים אוכלת אפילו 3 פעמים ביום בקבוק ולא אוכל מוצק.
    מה עושים בעניין הזה?
    איך ניתן לגרום לה לשבוע מארוחה כמו מבקבוק?
    אשמח לתשובתכם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה, לא שבעה ממוצקים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אין תגובה?????

    יעל
    23/10/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה, לא שבעה ממוצקים. - תגובה

    שירי יום טוב
    23/10/2012

    הי יעל,
    דילגו עלייך בטעות. מתנצלת על כך. בכל מקרה, יש לי מספר הצעות למזון משביע ומזין שאת יכולה לתת לה פרט לנוטרמיגן.
    אם אינה מסרבת לתוספת של מנת חלבון (לא ציינת מה הכמות שהיא מקבלת ביום) כמו: עוף/ דג/ הודו/ בקר, את יכולה לנסות להגדיל את המנה. בנוסף הוסיפי שומנים מן הצומח למנת הפחמימה כמו: שמן קנולה או זית, 1 כף טחינה שאת מכינה, 1/4 אבוקדו. את יכולה להכין לה דייסות מדגנים כמו: דייסת סולת או שיבולת שועל ללא חלב בתוספת סילאן תמרים טבעי. השתדלי להציע לה אוכל לפני התמ"ל, ולרדת בהדרגה לבקבוק אחד ביום. שמרי על מרווח של 3 שעות בין הארוחות, סה"כ 5 ארוחות ביום. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו