תזונת תינוקת בת שבעה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונת תינוקת בת שבעה חודשים
    ויקי .
    22/10/2012

    שלום ,
    ליאן בת שבע חודשים מסרבת בתוקף לכל אוכל שנותנים לה גם מטרנה גם פירות וגם ירקות ניסיתי להוסיף טחינה סילאן דייסות וגם מעדנים , הילדה פשוט לא רוצה לאכול אוכלת בין 200-500 פירות ירקות 20-40 , היא נולדה בזמן במשקל 3150 , כיום היא שוקלת 6.600 גובה 68 היקף ראש 40 היא שברה עקומות כבר פעמיים כלפי מטה וגם ירדה במשקל . על מה יכול להעיד היקף ראש קטן ? התחלנו בירור רפואי בנתיים הכל תקין , לקחו דמים צואה ושתן.. היא לא עולה במשקל כמעט בכלל 100 גרם בשלושה שבועות , מבחינת התפתחות היא בסדר מתהפכת מבטן לגב וההפך תופסת צעצועים בידיים ומנסה לזחול לא אומרת הברות כמו מה בה , מה אפשר לעשות כדי לגרום לה לאכול ולעלות במשקל?
    מבקשת את עזרתכם ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונת תינוקת בת שבעה חודשים - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    23/10/2012

    האם נבדק חשד לריפלוקס או ריפלוקס סמוי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך..

    ויקי .
    23/10/2012

    הרופאים טוענים שזה מאוחר לגילה ריפלוקס וגם אין תנועות הקשתה .
    באיזה אופן בודקים זאת ?
    יש לציין שהיא לא רגוע בזמן האוכל משתוללת וזזה כל הזמן וזה מחמיר עוד יותר אחרי שהיא אוכלת בערך מעל 80 .
    לי יש תחושת בטן שמשהו מפריע לילדה לאכול , היא מסכימה לאכול 40-50 מהפירות אך מהירקות היא כאילו נגעלת מוציאה הכול עם הלשון ועושה תנועות הקאה מהכפית הראשונה ועם אני ממשיכה היא לא פותחת את הפה או עושה תנועות כמו של צמרמורת או גועל .
    ניסיתי גם רק בטטה וגזר או אורז טחון עם בשר הודו או עוף עיטריות וכך הכל מגעיל אותה והבעיה שהיא בכלל לא רוצה בקבוק לפעמים אוכלת פעם פעמיים בבוקר ובלילה 130-150 ובמהלך היום יכולה לא לאכול כלום ונראה כאילו זה לא מפריעה לה בכלל , כאילו היא לא רעבה , כשהיא מתחילה להתבכיין אני מכינה לה בקבוק והיא טועמת ויורקת ומסובבת את הראש . אני באמת כבר לא יודעת מה לעשות . מימה זה יכול לנבוע ? ואיך ממשיכים מפה ועוזרים לה ???
    בנוסף אולטרסאונד בטן - תקין ואולטרסאונד מח - תקין .
    תודה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך.. - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    23/10/2012

    הי ויקי
    נשמע שאתם במקום לא נעים סביב האוכל , ממליצה לך לנסות להגיע לאחת ממרפאות האכילה לתינוקות שינן במםר בתי חולים בארץ . המטרה בהן היא שצוות רב מקצועי יסתכל על הילדה וינסה להדריך ליציאה מהקושי .
    מתנצלת שלא יכולתי לעזור יותר :)
    צרי איתי קשר באם את אינך מצליחה להגיע לאותן מרפאות , הטלפון בתחתית ההודעה
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו