מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תינוק לא אוכללי29/10/2012
שלום,
התינוק שלי בן 5 חודשים נולד במשקל 3450 כיום שוקל 6500,הוא אף פעם לא מראה סימני רעב,אוכל בקבוק של 150 במשך ארבע פעמים ביום חלק מהארוחות בכפית ואם הוא ישן אז בקבוק בנוסף אוכל כמות של בערך 70 סמ"ק פירות וכנ"ל ירקות.
לפי טיפת חלב נמצא באחוזון 25 במשקל ,בגובה אחוזון 75,אני אובדת עיצות,היינו אצל רופא גסטרו שנתן לו זנטג ואמר שאולי יש לו ריפלוקס סמוי אבל שום דבר לא השתנה.
מה לעשות האם נראה נורמלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רציתי להוסיף
לי29/10/2012כי הוא מתפתח מאד יפה הוא מאד פעלתן ועירני יציאות בין 3-4 ביום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוק לא אוכל - תגובה
דפי ליבר30/10/2012חשוב מאוד המשפט הנוסף תינוק שמתפתח יפה ועירני.
אם שומר על האחוזון שלו ולא יורד במשקל לא הייתי נלחצת . האם הגנטיקה במשפחה של אנשים רזים או שמנים גם לזה יש השפעה .
לא הבנתי האם מקבל בקבוק בזמן שיינה ? אני אישית מתנגדת להאכלת תינוק תוך כדי שיינה .
לקראת גיל חצי שנה אפשר לתת יותר מוצקים ולגוון את האוכל .
האם מקבל ברזל? רצוי להקפיד או לבצע בדיקת דם ולראות שלא אנמי .
בתאבון
דפי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבוקר טוב
לי30/10/2012תודה על התשובה המהירה,
כן מקבל ברזל וכן אוכל בקבוק בשינה,אני יודעת שזה לא רצוי אבל זו הדרך היחידה לתת לו מבקבוק.
התחיל לאכול מרק ופירות אם כי עדיין לא כארוחה ממש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
