תינוק בן שנה וחודש מסנן אוכל ויורק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן שנה וחודש מסנן אוכל ויורק
    אמאלה
    30/10/2012

    שלום,
    בני בן השנה וחודש מגיל צעיר אוכל אוכל לא מרוסק ורוצה לבד. הבעיה שאוכל שהוא אוהב הוא אוכל, ומה שפחות הוא פשוט מכניס לפה לועס ופולט החוצה. כל ארוחה הכיסא נראה כמו אסון טבע בסוף.
    הבעיה שהוא לא אוהב הרבה דברים. אז לדוגמא ארוחת ערב של לחם גם גבינה, חביתה אבוקדו ועגבנייה- אז כשאני מרימה אותו מהכיסא הוא מלא בחתיכות קטטנות של חביתה ולחם. כי הוא מעדיף את העגבניה והאבוקדו...
    גם שאני נותנת לו בהדרגה (קודם חביתה אח"כ לחם ובסוף את הירקות) הוא מוציא את החביתה והלחם מהפה.

    הוא במשקל טוב- אחוזון חמישים- ויונק בוקר וערב.
    חשבתי שאולי משהו בהתנהגות שלי גורם לו לעשות את זה, יכול להיות?
    הוא גם זורק אוכל, לא רק לקראת הסוף, אלא מההתחלה- אבל רק את מה שהוא לא אוהב.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן שנה וחודש מסנן אוכל ויורק - תגובה

    דפי ליבר
    31/10/2012

    כשילד בן שנה אוכל כל האזור מתלכלך. אני הייתי ממשיכה לשים לו אוכל מגוון ולקחת בחשבון שחלק הוא רק טועם ולאחר מכן זורק .
    מצד שני להגיב לזריקה "אצלנו לא זורקים את האוכל , אתה יכול לשים בצד של המגש "...
    כלומר לא להצטמצם רק לאוכל שהוא אוהב מצד שני לא לדחוף בכוח . השלב הזה הוא ניסוי והתנסות חדשה וכך לומדים את החיים .
    בהצלחה
    דפי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו