תינוקת שלא אוכלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת שלא אוכלת
    עמית
    03/11/2012

    שלום.
    בתי בת שנה .ילדה מקסימה ופעילה,אחוסון נמוך 8 אך מלידה עולה בגרף בלי חריגות מיוחדות.מלפני 3 חודשים שנכנסה למעון וחטפה וירוס שלשולים ראשון חלה רגרסיה מטורפת בנושא האוכל.
    גם כשמסכימה לאכול זה פירות ,מעדן.. לא מסכימה למרק ירקות או בשר כלשהוא ופחמימה . בגן כבר פנו אלי בדאגה שלא אוכלת כלום. אני ממשיכה להציע אך ללא שינוי . מה שקורה זה שאני משלימה עם בקבוק כדי שלא תישאר רעבה .
    מה לעשות? יש סיבה לדאגה או פשוט לזרום איתה?
    תודה רבה.
    עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת שלא אוכלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת שלא אוכלת - תגובה

    שירי יום טוב
    04/11/2012

    ייתכן שזקוקה למולטיויטמין שברוב המקרים עוזר לשפר את התאבון, יש לבדוק אם רופאת הילדים צורך בבדיקת דם. אני ממליצה לך לנסות להציע לה כל שעתיים בעיקר תבשיל בשר/ הודו / עוף/ דג, וכל פעם שמסרבת להרפות ולנסות להציע שוב. להושיב אותה עם המשפחה לאכול מזון מגוון. אם מסרבת לארוחה כזו מעל 5 שעות מהארוחה האחרונה, תתני לה בקבוק ולמחרת נסי שוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו