תינוקת שלא אוהבת לאכול מוצקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת שלא אוהבת לאכול מוצקים
    גלי
    04/11/2012

    היי.
    התינוקת שלי בת 7.5 חודשים מגיל 4 חודשים אני מנסה לתת לה אוכל מוצק מחית ירקות ופירות (טעימות)
    היא מתנגדת נחרצות לאכול היא מסובבת את הראש לצדדים וסוגרת את הפה , ניסיתי קצת לתת לה בכוח כלומר אני משחקת איתה ודוחפת לה כשהיא לא שמה לה (אולי זה טעות) אני רק רוצה שתתרגל - זה לא מצליח היא אוכל אולי 3 כפות אחרי מלחמה (לא בכיות או משהו כזה רק הרבה גירוים ושיכנועים).
    היא לא עברה את שלב הטעימות היא אוכלת סימילאק 150 מ"ל כ5/4 פעמים ביום + הנקה בוקר,ערב .
    היא במשקל יפה מאוד אני מניחה שכ10 ק"ג .
    שאלתי היא : א. איך לגרום לה לאכול ארוחה מסודרת של פירות ומרק(אני מנסה הרבה טעמים ושילובים)
    ב. ניראה שההתנגדות שלה גוברת האם להניח לה ולדלג על השלב הזה ולתת לה פירות וירקות שלמים כשתיגדל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת שלא אוהבת לאכול מוצקים - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    13/11/2012

    הי גלי !
    סליחה שדלגנו עלייך ...
    אני הייתי מפסיקה לנסות לפרק זמן של כשבוע , אך ממשיכה לאכול בעצמי לידה ,
    את שהיא תביע עניין - ושוב חוזרת לתת מוצקים - נסי לתת דברים שיש לכם על השולחן טחינה/פירה/קציצה רכה ומעוכה והושיבי אותה לידכם בזמן שאנשים אוכלים -
    נשמע כי כבר יש לה דעה ברורה על התנהלות האכילה הנוכחית וכמו שציינת בעצמך הסחות אינן מןמלצות .
    במידה ולא תראו התקדמות אני ממליצה על התייעצות עם תזונאית (אבל לא דרך המסך :) )
    בהצלחה !
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו