מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רגישות לחלב פרהדפנה08/11/2012
שלום,
בתי בת ארבעה חודשים, מלידתה יונקת ומקבלת בקבוק אחד או שניים של מטרנה ביום. לאחרונה התברר כי יש לה רגישות לחלב פרה ורופא הילדים ביקש להעביר אותה לנוטרמיגן. ביום הראשון שקיבלה את התחליף החדש אכלה אותו יפה, כמעט את כל הבקבוק אפילו שעשתה קצת פרצוף על הטעם החדש. ביום השני אכלה כמות מזערית (30 CC) בכל בקבוק שהכנתי לה וביום השלישי כבר לא הסכימה לטעום בכלל. ניסיתי גם להמתיק לה עם סוכר ענבים, הילדה ממש מסרבת. במקביל השתנתה צואתה בחלק מהחיתולים לשלשול בגוון ירוק בעל ריח חריף . האם יכול להיות שהנוטרמיגן לא מתאים לה וקשה לה לעכל גם אותו? חייבת לציין שכשאכלה מטרנה לא סבלה כלל משילשולים או הקאות. התסמין היחיד שהיה לה היה דם בצואה. אני אמורה לחזור בקרוב לעבודה ולא אוכל להמשיך להניק אותה. מה אפשר לעשות? תודה רבה דפנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות לחלב פרה - תגובה
שירי יום טוב11/11/2012הי דפנה,
בדרך כלל כשיש רגישות לחלב פרה מחליפים בתמ"ל צמחי שהוא טעים יותר כמו איזומיל, או תמ"ל ללא לקטוז. הנוטראמיגן הינו תחליף מאוד מפורק לילדים עם בעיות עיכול ופירוק של המזון , הטעם שלו לא טוב ולכן את יכולה להוסיף לו מעט תמצית וניל.
בכל מקרה, אני ממליצה לך לפנות שוב לרופא עם הבעיה של השלשולים ווהקאות ייתכן שיחליט להוסיף קורנפלור לתמ"ל לעצירת ההקאות, או שיחליף לך את הפורמולה לנ"ל. בהצלחה רבה והמון בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדם בצואה רגישות לחלב
עדי אפרתי רסולי13/11/2012הי דפנה ,
חשוב לי לתת גם את התיחסותי .
(כמובן שיש דעות שונות בין מטפלים שונים )
אני חושבת שמסיפורך נוטרמיגן הוא בהחלט האוכל המתאים - והוא זה שיכול ליצר קקי ירוק ומסריח ( גם לי יש אחד כזה בבית :) ..)
ע"מ לשפר את הטעם את יכולה ( ועדכני את הרופא) להוסיף מעט ( ככפית ל 120 cc) של דיסת קורנפלור בריח וניל או כמו שהוצע לך רק וניל .
אשמח לשמוע איך הולך ..
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)