רגישות לחלב פרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רגישות לחלב פרה
    דפנה
    08/11/2012

    שלום,
    בתי בת ארבעה חודשים, מלידתה יונקת ומקבלת בקבוק אחד או שניים של מטרנה ביום. לאחרונה התברר כי יש לה רגישות לחלב פרה ורופא הילדים ביקש להעביר אותה לנוטרמיגן. ביום הראשון שקיבלה את התחליף החדש אכלה אותו יפה, כמעט את כל הבקבוק אפילו שעשתה קצת פרצוף על הטעם החדש. ביום השני אכלה כמות מזערית (30 CC) בכל בקבוק שהכנתי לה וביום השלישי כבר לא הסכימה לטעום בכלל. ניסיתי גם להמתיק לה עם סוכר ענבים, הילדה ממש מסרבת. במקביל השתנתה צואתה בחלק מהחיתולים לשלשול בגוון ירוק בעל ריח חריף . האם יכול להיות שהנוטרמיגן לא מתאים לה וקשה לה לעכל גם אותו? חייבת לציין שכשאכלה מטרנה לא סבלה כלל משילשולים או הקאות. התסמין היחיד שהיה לה היה דם בצואה. אני אמורה לחזור בקרוב לעבודה ולא אוכל להמשיך להניק אותה. מה אפשר לעשות? תודה רבה דפנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות לחלב פרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגישות לחלב פרה - תגובה

    שירי יום טוב
    11/11/2012

    הי דפנה,
    בדרך כלל כשיש רגישות לחלב פרה מחליפים בתמ"ל צמחי שהוא טעים יותר כמו איזומיל, או תמ"ל ללא לקטוז. הנוטראמיגן הינו תחליף מאוד מפורק לילדים עם בעיות עיכול ופירוק של המזון , הטעם שלו לא טוב ולכן את יכולה להוסיף לו מעט תמצית וניל.
    בכל מקרה, אני ממליצה לך לפנות שוב לרופא עם הבעיה של השלשולים ווהקאות ייתכן שיחליט להוסיף קורנפלור לתמ"ל לעצירת ההקאות, או שיחליף לך את הפורמולה לנ"ל. בהצלחה רבה והמון בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה רגישות לחלב

    עדי אפרתי רסולי
    13/11/2012

    הי דפנה ,
    חשוב לי לתת גם את התיחסותי .
    (כמובן שיש דעות שונות בין מטפלים שונים )
    אני חושבת שמסיפורך נוטרמיגן הוא בהחלט האוכל המתאים - והוא זה שיכול ליצר קקי ירוק ומסריח ( גם לי יש אחד כזה בבית :) ..)
    ע"מ לשפר את הטעם את יכולה ( ועדכני את הרופא) להוסיף מעט ( ככפית ל 120 cc) של דיסת קורנפלור בריח וניל או כמו שהוצע לך רק וניל .
    אשמח לשמוע איך הולך ..
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו