זקוקה לעצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעצה
    מיכל
    11/11/2012

    שלום רב!בתי, בת 7 חודשים ניזונה מהנקה. מזה חודשיים אני מנסה ללא הצלחה לתת לה אוכל אחר. אני מנסה מחית פרות, ירקות, דייסות, מרק ירקות עם בשר, במרקמים וסמיכות שונים. אבל הכמות הכי גדולה שבתי אכלה זה חצי צנצנת של גרבר. יש ימים שהיא מסכימה לאכול רק שלוש כפיות וזהו. אני יודעת שבגיל שלה כבר מומלץ להחליף הנקה אחת בארוחה אבל עם הכמויות שבתי אוכלת זה בלתי אפשרי. אין לי בעיה להמשיך עם הנקה מלאה, אך אני חוששת שאחר כך יהיה יותר קשה להרגילה לאוכל מוצק. מה עושים?
    בתודה מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעצה - תגובה

    שירי יום טוב
    11/11/2012

    הי מיכל,
    לא ציינת מה שעות הארוחות שלה. ייתכן ואם תגדילי מעט את המרווחים בין הארוחות, היא תהיה מספיק רעבה לארוחה רגילה. בכל מקרה, חשוב שתמשיכי בנסיונות האכלה של מוצק, הציעי לה פעמיים ביום וכשמסרבת אז תרפי. נסי להתרכז בעיקר במזונות עשירים בברזל: הודו/עוף/ בשר/דג, או דייסות מועשרות בברזל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו