שאלה לגבי יציאות של תינוקת בת 4 חוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי יציאות של תינוקת בת 4 חוד
    דלית
    30/11/2012

    שלום,
    מיום שנולדה לבתי יש יציאות באופן קבוע בלילה לקראת חמש בערך.
    היות ולאחרונה היא לא מתעוררת לבקבוק במהלך הלילה אנו מחליפים לה רק בבוקר כשהיא מתעוררת ב-שש בערך.
    השאלה שלי מתייחסת למוצקים שאנו רוצים להתחיל לתת לה לפחות בטעימות וידוע לי שכאשר יתחיל שינוי זה של התפריט היציאות יהיו מלוות בחומציות גבוהה יותר
    היות ואינני רוצה להעיר אותה רק על מנת להחליף חיתול אבל מצד שני החומציות ממזון רגיל עלולה לגרום לכאב ואדמומיות.
    השאלה מוזרה אך האם יש למישהי רעיון איך ניתן לשנות את שעת היציאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי יציאות של תינוקת בת 4 חוד - תגובה

    דפנה רון
    30/11/2012

    שלום דלית,

    אין לנו הרבה שליטה על זמני יציאות. י
    מה שכן, אני מזכירה לך שבשלב הטעימות, מדובר בטעימות ולכן כמות האוכל זניחה לעומת החלב ובדרך כלל פחות משפיעה על היציאות.
    כשתתחיל לאכול יותר אוכל מוצק, את כבר תראי את השינוי ביציאות. יכול להיות שמעצם הוספת המוצקים, זמני היציאות שלה ישתנו. אין לדעת.

    אני מציעה לחכות עד שאת מגיעה לשלב הזה, ואז לפי מה שקורה, להתייעץ שוב.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו