ארוחת בוקר בגיל שנה וארבע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארוחת בוקר בגיל שנה וארבע
    ליאת
    02/12/2012

    שלום,
    יש לי ילדונת מקסימה בת שנה וארבע.
    נולדה קטנה (2.500) ועד היום היא באחוזות נמוך (5%),
    לא מתה על אוכל יותר מדי. בבדיקות שעשינו לא נמצא שום דבר מיוחד.
    היא מקבלת פדיאשור כל בוקר כבר 3 חודשים וזה לא עוזר במיוחד.

    אני רוצה להעביר אותה לארוחת בוקר רגילה מסודרת.
    מה אפשר לתת בבוקר בגיל כזה?

    עוד דבר שחשוב - עדיין אין לה שיניים, מה משקה על אכילת ׳כל דבר׳!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארוחת בוקר בגיל שנה וארבע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוחת בוקר בגיל שנה וארבע - תגובה

    שירי יום טוב
    02/12/2012

    הי ליאת, חשוב שארוחת הבוקר תכיל 3 מקבוצות המזון: חלבונים, דגנים וירקות אפשרי להוסיף שומנים וגם פירות בהתאם לטעמיה של הילדונת. במידה ואין עדיין שיניים אבל מסתדרת עם מרקם רך ולא טחון חלק אז תשארי בשלב הזה בינתיים עד לצמיחת השיניים ב"ה. דוגמאות לארוחות: מוצרי חלב כמו 2 כפות קוטג' או גבינה 5%+ביצה + תפוח אדמה. יוגורט 3%+ פירות טחונים, סלט ירקות מגוררים+ גבינה+ לחם, דייסת דגנים מועשרת בברזל, פשטידה, חביתה... ומנת שומן כמו: כף אבוקדו, כפית ממרח שקדייה, כפית טחינה, כפית שמן בסלט. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה - לגבי אופן ההאכלה

    ליאת
    05/12/2012

    תודה על התגובה.
    שאלה קטנה נוספת:
    היום היא אוכלת פדיאשור בבקבוק ולכן אנחנו עדיין ממשיכים להאכיל אותה בבוקר כשהיא שוכבת בידיים בידיים שלנו.
    האם להעביר אותה כבר עכשיו לשתות את הבקבוק בישיבה, כהכנה לקראת ארוחת בוקר של גדולים? :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה - לגבי אופן ההאכלה - תגובה

    שירי יום טוב
    09/12/2012

    פדיאשור זה לא תחליף לארוחת הבוקר, את יכולה להוסיף את זה אחר כך. אם היא יושבת לבדה אז תני לה בקבוק שיכולה להחזיק לבדה, בכל מקרה, את אפשר להאכיל אותה על הטרמפולינה ולא בידיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו