מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ארוחת בוקר בגיל שנה וארבעליאת02/12/2012
שלום,
יש לי ילדונת מקסימה בת שנה וארבע.
נולדה קטנה (2.500) ועד היום היא באחוזות נמוך (5%),
לא מתה על אוכל יותר מדי. בבדיקות שעשינו לא נמצא שום דבר מיוחד.
היא מקבלת פדיאשור כל בוקר כבר 3 חודשים וזה לא עוזר במיוחד.
אני רוצה להעביר אותה לארוחת בוקר רגילה מסודרת.
מה אפשר לתת בבוקר בגיל כזה?
עוד דבר שחשוב - עדיין אין לה שיניים, מה משקה על אכילת ׳כל דבר׳!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוחת בוקר בגיל שנה וארבע - תגובה
שירי יום טוב02/12/2012הי ליאת, חשוב שארוחת הבוקר תכיל 3 מקבוצות המזון: חלבונים, דגנים וירקות אפשרי להוסיף שומנים וגם פירות בהתאם לטעמיה של הילדונת. במידה ואין עדיין שיניים אבל מסתדרת עם מרקם רך ולא טחון חלק אז תשארי בשלב הזה בינתיים עד לצמיחת השיניים ב"ה. דוגמאות לארוחות: מוצרי חלב כמו 2 כפות קוטג' או גבינה 5%+ביצה + תפוח אדמה. יוגורט 3%+ פירות טחונים, סלט ירקות מגוררים+ גבינה+ לחם, דייסת דגנים מועשרת בברזל, פשטידה, חביתה... ומנת שומן כמו: כף אבוקדו, כפית ממרח שקדייה, כפית טחינה, כפית שמן בסלט. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - לגבי אופן ההאכלה
ליאת05/12/2012תודה על התגובה.
שאלה קטנה נוספת:
היום היא אוכלת פדיאשור בבקבוק ולכן אנחנו עדיין ממשיכים להאכיל אותה בבוקר כשהיא שוכבת בידיים בידיים שלנו.
האם להעביר אותה כבר עכשיו לשתות את הבקבוק בישיבה, כהכנה לקראת ארוחת בוקר של גדולים? :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - לגבי אופן ההאכלה - תגובה
שירי יום טוב09/12/2012פדיאשור זה לא תחליף לארוחת הבוקר, את יכולה להוסיף את זה אחר כך. אם היא יושבת לבדה אז תני לה בקבוק שיכולה להחזיק לבדה, בכל מקרה, את אפשר להאכיל אותה על הטרמפולינה ולא בידיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)