בת חמישה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת חמישה חודשים
    אלכס
    16/12/2012

    טעמנו כבר תפוח, גזר, אגס, דלעת, בננה וקישוא. מה עוד אפשר לתת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת חמישה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    אלכס
    16/12/2012

    שלשום טעמנו בפעם הראשונה בננה, למחרת הייתה לה יציאה רגילה אבל עם הרבה נקודות שחורות (כנראה הבננה) והיום שוב, כמה זמן לוקח לקיבה להתנקות? אולי לא כדאי לתת עדיין בננה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחת אחרונה

    אלכס
    16/12/2012

    בתי יונקת בלבד, כולל טעימות. היא רוצה לאכול בממוצע של כל שלוש שעות וזה מאד מגביל אותי כי אני לא רוצה להעביר אותה לתמ"ל אבל ככה אני גם לא יכולה להתרחק מהבית להרבה. הבנתי שלשאוב חלב זה לא פתרון כי במילא צריך להוסיף לו תמ"ל. כמובן שאניק אותה כמה שצריך עד מתי שצריך וכל השאר לא משנה, אבל בתור אמא צעירה רציתי לדעת, האם תדירות ההנקות תפחת בקרוב או רק כאשר אני אוסיף לה עוד מאכלים או אחליף בתמ"ל? אם היא כן צריכה לפחות, אז מתי בערך? כל כמה שעות? איזה פתרונות יכולים לתת לי כמה שעות של חופש ולצאת מהבית בלי להיות לחוצה בזמנים? איך נשים אחרות מסתדרות? האם זה כל כך גרוע להחליף את ההנקה בתמ"ל לעתים רחקות כמו שזה מרגיש לי או שבכלל לא? תודה על סבלנותכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחת אחרונה - תגובה

    שירי יום טוב
    17/12/2012

    הי אלכס, מלבד הפירות שציינת, את יכולה להוסיף ירקןת, דגנים, דייסות דגנים מועשרות בברזל, טחינה, עוף , בשר, דגים, שקדייה בטעימות קטנות כרגע. עד גיל 7 חודשים היא צריכה לקבל בין מנה לשתי מנות שלמות של ארוחה עם מוצקים. אני מבינהאת הרקושי בהנקה עם כל היתרונות שלה. תמ"ל אף פעם לא ישתווה לחלב אם אבל הוא בהחלט מספק במידה וקשה לך מידי. את יכולה לנסות להוסיף מעט דייסת קורפלור או אורז לחלב האם שלך ככפית על מנת לגרום לה לשבוע לזמן ממושך יות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך

    אלכס
    17/12/2012

    סליחה על הבורות, סהכ אני אמא צעירה שרק לומדת, אבל עוררת בי כמה שאלות חדשות, קודם כל, איזה סוגים של דייסה, טחינה, דגנים וכו' לתת לה? אני מבינה מזה שמותר לתת לה כמעט הכל אבל נשמע כאילו צריך לטחון הכל?
    האם יש מיוחדים לתינוקות או שלא משנה? נגיד, יש לנו דייסת שיבולת שועל של קואקר בבית, האם ניתן לתת לה? להכין עם מים ולא חלב, נכון?
    וטחינה, ראיתי שיש הרבה סוגים, איך לדעת מה הכי טוב לה? דגנים? איזה דגנים לתת לה?
    דג, עוף ובשר מבושלים, בלי מלח ותבלינים? לטחון אותם ולתת לה?
    איך להכין לה אורז? לטחון אותו? הוא לא יהיה לה יבש וגרגירי מידי בשביל לבלוע?

    אממ... ועוד שאלה, הבנתי ממך שזה צריך להיכנס במקום ארוחות (הנקות), האם להוסיף מים? וכמה לתת לה כדי לדעת שזה היה מספיק בתור ארוחה? היא גרגרנית לא קטנה והיא תאכל כמה שרק יתנו לה, למשל, אמרת לא לעלות את הכמות מעבר לארבע כפיות, אבל העלנו כבר מזמן כי היא פשוט נהנית לאכול ודורשת עוד ועוד! איך לדעת שהבכי אחרכ הוא לא בכי של רעב? איך לדעת שלא אכלה יותר מידי? כי קרתה פעם שהיא פלטה המון.

    המון תודות על הסבלנות והתשובות שלכם, אתם נהדרים!

    נ.ב- ישבנו שלשום לאכול עם המשפחה והיה סלט אבוקדו (אבוקדו מעוך עם לימון, מלח, פלפל וקצת שמן זית), חמותי טענה שאפשר לתת לה טעימה קטנטונת (על קצה האצבע) ואמרה שהיא כבר צריכה לאכול מהאוכל שלנו. אבל אני התעקשתי שזה נראה לי מוקדם מידי. מה את חושבת? אפשר?
    מה אסור לתת לה כרגע ואיזה מרק טעים ועשיר אפשר להכין לה בתור הפעם הראשונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכשיו ראיתי

    אלכס
    17/12/2012

    שלמטרנה יש דייסות.. אני באמת מצטערת על הבורות! אז את החלק הזה הבנתי. אבל שאלה אחרת, חמותי אומרת שדייסות לא מתאימות לבתי כי היא קצת באובר-משקל. באמת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכשיו ראיתי - תגובה

    שירי יום טוב
    26/12/2012

    לגבי המשקל יש לשים לב לעקומות גדילה ובעיקר לעקומה של משקל מול אורך. ולגבי הדייסה- דייסה זה סוג של פחמימה מורכבת שחשוב שתכלל בתפריט של הילדה, כמנת פחמימה. כמובן שניתן לשלב בתפריט פחמימות אחרות אבל אין להתייחס לדייסה כאל מזון משמין לתינוקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו