תזונה - בני 10 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה - בני 10 חודשים
    רוני
    23/12/2012

    שלום,
    יש לי תאומים בני 10 חודשים.

    עד לפני חודשיים היו אוכלים בצהריים מרק טחון שכלל ירקות והודו נקבה
    הבן היה אוכל כמיות ממש גדולות ויפות הבת הייתה אוכלת מעט, אבל אוכלת כמות סבירה.

    לפני חודשים פתאום נמאס להם מהמרק הטחון (האמת שגם לי..)
    אז התחלתי בנסיונות לתת להם אוכל: קציצות,תפוח אדמה,בטטה,שניצל...
    מאז יש ירידה ממש חדה בכמות האוכל שלהם הם בקושי אוכלים ,כל האכלת צהריים היא ממש סיוט הבת מוציאה את האוכל מהפה בידיים ומועכת אותו בנוסף דוחפת ידיים לפה עד שלפעמים אפילו מקיאה והבן בקושי אוכל.
    ניסיתי לחזור לאוכל טחון אבל גם את זה הם לא רוצים יותר.

    מה אפשר לתת עוד לאכול בגיל הזה?

    אני יכולה לתת חתיחות של סינטה צרובות במחבט עם מעט מלח?

    כיום בבוקר הם אוכלים פירות,צהריים(בקושי..) בשר כלשהו ופחממה ובערב
    ביצה עם אבוקדו וגבינה
    האם אני יכולה לתת עוד איזשהי ארוחת ביניים?

    יכול להיות שזמני הארוחות בעייתי? להלן פירוט שעות האוכל
    שקמים בקבוק, בסביבות 10 אוכלים פירות, בשעה 11:30 בקבוק
    ובשעה 14:00 צהריים, 16:30 בקבוק ובסביבות 18:15 ארוחת ערב ולפני השינה
    בסביבות 19:15 בקבוק

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה - בני 10 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה - בני 10 חודשים - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    25/12/2012

    הי רוני -
    ננסה להפוך את ארוחת הצהריים לנעימה:)
    מה קורה אם את נותנת גם טחון וגם מוצק גס - ז"א מאכילה במרק במקביל לכך שהם גם מאכילים את עצמם ?
    את יכולה לנסות מרקמים של פשטידות במרקם הומוגני - למשל פשטידת תפא שמכילה גם ביצים וירק כמו גזר - יתכן ומה שקשה להם זה המרקם המעורב או הגס מאוד , וצריך לחשוב על מזונות רכים כמו לביבות מבטטה למשל או ]שטידות שאותם יכולים להחזיק אך הם גם קלים להתארגנות בפה שלהם.
    מעבר למרקם גס דורש הרבה התנסות ומיומנות . אם תפרטי מה אוכלים ביתר הארוחות אולי אחשוב על עוד רעיונות ( כך אזהה את המרקם המועף עליהם).
    את יכולה לשלוח לי כתובת מייל ואעביר לך את המדריך שכתבתי ,
    יום טוב!
    תכף ארוחת צהריים..
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו