תינוקת שלא אוכלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת שלא אוכלת
    עמית
    30/12/2012

    שלום,
    בתי בת שנה וחודשיים באחוזון 8,נמוך אבל תקין לפי טיפת חלב .
    היא אוכל בבוקר פירות ולפעמים כריך אבל בצהריים מסרבת בתוקף למרק ובקושי אוכלת מנה בשרית ופחמימה ,לרוב ממש לא ואז אני משלימה עם בקבוק .המשך היום אוכלת מעדן ובא.ערב שוב בקושי אוכלת ,בעיקר קוטג ומסרבת לחביתה .
    אני מיואשת . אני ממשיכה להציע כל הזמן.. יש לכן עצה בשבילי איך לנהוג איתה?

    תודה
    עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת שלא אוכלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת שלא אוכלת - תגובה

    שירי יום טוב
    02/01/2013

    הי עמית, נסי להתעכב מעט יותר בין ארוחה לארוחה ולפני שאת מתפתה להשלים עם בקבוק, כשתראי שממש נודניקית נסי שוב מזון רגיל. לגבי המזון המוצק, האם את טוחנת לה אותו או שהיא אוכלת לבד ביד. כדאי לנסות את שני המרקמים. לעיתים תינוקות מעדיפים להחזיק את האוכל לבד וכך נהנים יותר מחוויית האכילה. מזון רך כמו: עוף מבושל, דג, קציצה, פסטה מתאימים לשלב הזה, גווני בשיטות הבישול ובתיבול. והמשיכי להציע לה את המנה הבשרית בצהריים למרות שמסרבת ולשמור על רוגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו