תינוק בן 3.5 חודשים שלא אוכל טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 3.5 חודשים שלא אוכל טוב
    אני
    02/01/2013

    שלום רב
    התינוק שלי בן 3.5 חודשים ושוקל 7.5 ק"ג לערך.
    עד לפני כשבועיים הוא היה אוכל סדיר כל 3 שעות כמות של 130-140 מ"ל ומסיים את הבקבוק בכל ארוחה.
    לאחרונה, בזנן הערות גם כשהוא רעב הוא לא מבקש לאכול, וכשאני נותנת לו בקבוק אחרי 3-3.5-4 שעות כשהוא הופך לחסר סבלנות הוא מסתכל מסביב כל הזמן ומחייך ואוכל 70-80מ"ל ומסרב לאכול יותר. ואת הארוחה הבאה הוא עושה סימנים שהוא רוצה אותה לאחר 3שעות ויותר כאילו הוא אכל ארוחה מלאה.
    לעומת זאת, כשהוא ישן, עייף, מנומנם או בלילה הוא אוכל את כל הבקבוק.

    בנוסף, ואני לא יודעת אם זה קשור, הוא כל הזמן אוכל את ידיים ואת החפצים ומרייר הרבה... האם זה שיניים?

    האם שני הדברים קשורים אחד לשני?
    והאם יש משהו שאני צריכה לשנות כדי שהוא יחזור לאכול יותר טוב ובצורה סדירה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 3.5 חודשים שלא אוכל טוב - תגובה

    דפנה רון
    04/01/2013

    שלום רב,

    זה לא ברור שהוא לא אוכל טוב. יכול להיות שהוא מווסת את האכילה שלו לפי הצורך.
    לאורך איזו עקומת משקל עלה מהלידה עד תום החודש הראשון?
    האם הוא מראה סימנים של אי-נוחות, של עצבנות?
    מה הסימנים שלו לזה שהוא רעב?
    מה הסימנים שלו שהוא שבע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגיל חודש שקל 5 ק"ג

    אני
    06/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגיל חודש שקל 5 ק"ג - תגובה

    דפנה רון
    07/01/2013

    אנסה להעלות השערות ולתת לך כיוון.

    1) יתכן שאחרי עלייה באחוזונים, אחוז רקמת השומנים משפיע על התאבון ובכך עוזר לוווסת את האכילה שלו, עד שיגיע לאיזון.
    אם זה כך, הוא יהיה רגוע ושמח למרות שאוכל 70 מ"ל, ולא יגיע חסר-סבלנות ועצבני לארוחות. במקביל את תוכלי לראות במעקב אחר המשקל והגובה, אולי ירידה מתונה באחוזונים שתעצר.
    2) אפשרות אחרת היא שמשהו השפיע על אכילה שלו. ואז צריך לראות אם זו בעיה, כלומר האם הוא הוריד כמות, בגלל שהוא אינו קשוב לצרכים שלו. במקרה כזה תראי שהוא יהיה עצבני יותר, חסר סבלנות ויבכה לפני הארוחה לעיתים תכופות. אם זה יהיה המקרה - כדאי לפנות לבירור מעמיק.

    נכון לעכשיו, מהתאור שלך, הייתי הולכת לפי השערה 1, כלומר סומכת עליו שהוא אוכל כמה שהוא צריך ומחכה לראות מה קורה בשבועות הקרובים. חשוב שבזמן הזה לא תהיי מודאגת, כי האכילה שלו יכולה להיות מושפעת אם הוא חש דאגה הקשורה לאוכל. כל עוד הוא לא ממשיך ירידה משמעותית באחוזונים, זה אומר שהוא מווסת את האכילה שלו כמו שטוב לו.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אני
    07/01/2013

    ההשערה הראשונה נשמעת הגיונית מאוד והיא מתאימה להתנהגותו.
    אני אלך לפי עצתך..
    בינתיים החלפתי לו את הפטמות של הבקבוקים למספר 2, נראה שזה קצת עזר.
    תודה רבה לך :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו