המשך תפריט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך תפריט
    אמהות כנסו
    22/01/2013

    קודם כל דפנה תודה על התשובה המפורטת רשמת לא לתת מזון מטוגן האם זה כולל גם חביתה והאם יש בעיה לתת ציפס מטוגן סתם בתור נשנוש כשאנחנו אוכלים ואפשר בבקשה את המתכון של הכדורי תמרים ים השקדיה נשמע טעים גם לגדוליךם תודה רבהוהמשך יום טוב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך תפריט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תפריט - תגובה

    דפנה רון
    24/01/2013

    שלום שיר,

    זה לא שאסור שתאכל מטוגן, פשוט רצוי כמה שפחות מפני שבטיגון שמן מתחמצן והוא פחות בריא לנו, גם מבחינת עיכול, ובעיקר אם מערכת העיכול צעירה עדיין. אם מדובר בכמות קטנה, הגוף יודע לטפל בזה.
    ביצה אפשר לטגן. אם היא מטוגנת בהרבה שמן, אז אפשר להספיג מעט את השמן בנייר סופג בתום ההכנה.
    באופן כללי - חלבון מטוגן כמו ביצה וחזה עוף ללא פירורי לחם - סופחים פחות שמן מאשר הפחמימות (פירורי לחם, תפוחי אדמה, בצק וכדומה).
    צ'יפס אפשר להכין בתנור. חותכים את תפוח האדמה לאצבעות, שמים עם שמן זית ומעט מלח בתנור- בחום 170-180 מעלות עד שמזהיב. ילדים מתים על זה! ואפשר להוסיף לזה אצבעות בטטה, דלעת, שומר וכרשה.

    מתכון לכדורי תמרים לקטנטנים:
    אני לא זוכרת בדיוק את הכמויות - צריך לשחק עם זה לפי הטעם:
    שמים במעבד מזון 1/2 כוס שקדייה, 3 תמרים רכים אורגנים, מפעילים את המעבד ומוסיפים תמרים לפי הטעם והמרק הרצוי. המרקם צריך להיות כזה שאפשר להכין ממנו כדורים קטנים.
    בהצלחה ובתאבון!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו