אכילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילה
    שני
    16/02/2013

    שלום
    אני אם לתינוקת בת 3וחצי חודשים שקילה אחרונה שקלה 5.600
    אחרונה קשה לה לסיים את הבקבוק אני מכינה לה 150 בטיפת חלב אמרו לי שהא אמורה לאכול 140היא אוכלת כ 60 עושה הפסקה ואז לעיתים מסיימת את מה שנישאר כמובן אחר שאני לא מרפה ומנסה לחדש את האכילה כל כמה דקות ולעיתים מסרבת.יש גם פעמים שאוכלת 90 אני בלחץץץץץ אטומי שקילה אחרונה אמרו שהיא באחוזון אך אם תמשיך לעלות בקצב כזה אז לא תהיה באחוזון
    אחות ט חלב העלתה אפשרות שהאוכל עושה לה צרבות ולכן היא חוששת לאכול ואז יש לשקול מעבר לאינפמיל כמו כן ציינה שמבחינת אורך אין בעיה אזי מתפתחת בכללי היא תינוקת מקסימה חייכנית פעלתנית
    מה עלי לעשות והאם באמת כדאי לשקול אינפמיל (כרגע צורכת מטרנה חלבית בלבד )אני חוששת שחוית האוכל שלה לא טובה דבר שעלול לגרום להשלכות גם בעתיד כגן הפרעות אכילה או סרבנות
    תודה מראש אמא בהסטריה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    16/02/2013

    הי שני! קודם כל... בלי היסטריה:)
    אם התינוקת רגועה בין הארוחות ולאחריהן - לא הייתי נלחצת . אני פחות מאמינה יבכמויות ידועות וכמה אמורה לאכול ואם תפעלי לפי הסימנים שלה לרעב ושובע תגיעו לשיתוף פעולה טוב יותר מאשר במצב בו את מציעה כל הזמן ולא על פי דרישה מצידה . הדאגה לסרבנות אכילה צריכה להוביל אותך להאכלה שמותאמת אליה ולא למספירם או כמויות מדודות . אם שומרת על האחוזון שלה גם אם נמוך לא צריכה להיות דאגה . אנפמיל אכן מתאים במקרי צרבת אך לרוב מדובר על תינוקות שמסרבים לבבקבוק ולאו דווקא תלוי כמות שאוכלים . אם אכן המחשבה היא בשל ריפלוקסשגורם לצרבות אז בהחלט יש לשקול החלפת תמל.
    לא ציינת איך היציאות שלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך האכלה

    שני
    16/02/2013

    הי עדי
    תודה על התשובה המהירה-)
    לגבי יציאות עושה פעם ביום לא מלווה בשום דבר חריג
    מה שלא צינתי זה שברוב האכלות הן מתחילות כרגיל ובנחת עם שיתוף פעולה מלא ואז אחרי כ 60 מתחילה להיות לא רגועה ולקמר את הגב לבכות ואז לא רוצה להמשיך ואז אני מנסה כל כמה ד אני חוששת שחוית האכילה שלה תהיה שלילית ואז היא תפסיק לאכול חלילה,
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך האכלה - תגובה

    עדי אפרתי רסולי
    16/02/2013

    עכשיו זה כבר יותר נשמע כמו ריפלוקס.
    שווה לנסות להחליף תמל ובמידת הצורך טיפול תרופתי ( אם לא יהיה שיפור) כמו כן תינוקות הסובלים מחזרה של תוכן הקיבה (רפלוקס) עשויים לפוט או לא לפוט ובכל מקרה זה עשוי לכאוב להם.
    החזיקי אותה לאורך לאחר האכלה , האכילי בתנוחה גבוה ולא בערסול , אפשרי לה לאכול ארוחות קטנות ותכופות יותר . ובהחלט כדאי לשקול החלפת תמל ,
    אם לא יהיה שיפור המשיכי לעדכן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו