עצירות אצל תינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצירות אצל תינוקת
    YASMIN
    03/03/2013

    שלום רב. בתי בת 5.5 חודשים, ניזנת מחלב אם ופעמיים ביום פורמולה נאוקייט. בדרך כלל יש לה יציאות יום כן( שזה יכול להיות עד 3 פעמים ביום) ויום לא. כבר 3 ימים אין לה יציאות, ואני רואה שבלילה היא לא ישנה טוב בגלל זה. איך אפשר להקל אליה? ומתי נחשב שלתינוק בגיל הזה יש עצירות. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות אצל תינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות אצל תינוקת - תגובה

    דפנה רון
    06/03/2013

    yasmin שלום,

    עצירות מוגדרת ביחס לנורמה של אותו תינוק. כלומר אם בדרך כלל יש לה יציאה יום כן-יום לא, ועכשיו 3 ימים אין לה יציאה, בשבילה זו עצירות.
    2 כיוונים שבהם את יכולה לסייע לה:
    1) לערוך מעקב אחר השתייה והתזונה שלך. עכשיו הימים חמים יותר ויתכן שזקוקה ליותר נוזלים מהחלב. האם את הגדלת את כמות השתייה שלך? אם לא, שימי לב שכשמתחמם רצוי להקדיש יותר תשומת לב לשתייה. בדקי אם יש לך שפתיים יבשות או שתן כהה ולפי זה תדעי אם את צריכה להגדיל את כמות השתייה.
    לגבי התזונה, שימי לב כמה ירקות ופירות היא כוללת. אם תראי שיש פחות מ-8 מנות - תגדילי את כמותם.
    2) נסי להחליף לה תמ"ל לנוטרילון או סימילאק אדוונס או סימילאק קומפורט. תראי אם עוזר. אלו פורמולות המיועדות להקל על העיכול ולחזק את מערכת העיכול.

    את מוזמנת לעדכן אותי בהמשך
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות אצל תינוקת - תגובה

    דפנה רון
    06/03/2013

    שכחתי לשאול אותך למ היא מקבלת נאוקט, לפי שהמלצתי על מעבר לתמ"לים אחרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו