שאלה דחופה לגבי מנה בשרית יומית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה לגבי מנה בשרית יומית
    שולה
    11/03/2013

    שלום רב, הילד שלי כבר בן שמונה חודשים הוא מקבל מאה ושמונים סמק תחליף בבוקר בערך בשעה שבע. בשעה עשר לערך מקבל פירות ממרוסקים במעון ובשתים עשרה וחצי לערך מרק ירקות ושוב תחליף חלב בערך בשתיים וחצי. הוא מגיע עייף הבית הונרדם ואני לא מספיקה לתת לו את המנה הבשרית היומית שלו שהכנתי בעוד מועד. אני ממש חוששת שזה ייצור אצלו חוסרים. אניע ובדת כל יום עד חמש ואין לי אפשרות לתת לו את המנה הזו לפני חזרתי מהעבודה. מה עושים? אודה לתשובות. בכלל האם דפוס השינה הארוכה בשעה שש בערב הוא בסדר? נורא מבולבלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה לגבי מנה בשרית יומית - תגובה

    דפנה רון
    11/03/2013

    שולה שלום,

    את יכולה לתת לו מנה בשרית בשישי ושבת. לחלק מהתינוקות זה מספק את מה שדרוש להם. בדרך כלל אם הוא יצטרך יותר מהערכים שיש בבשר, הוא יאכל כמות גדולה יותר כשאת מציעה אותו בסוף השבוע.
    אם את חוששת ממחסור בברזל או בויטמין B12, את יכולה לעקוב אחר סימנים לאנמיה. אם תרצי, אשלח לך דרך מייל מסמך המפרט את הסימנים.
    לגבי שעות השינה-
    שעה 18:00 יכולה להיות שעה מתאימה לשינה. שימי לב אם הוא עייף וחסר אנרגיות במשך היום, מפני שזה יכול להיות סימן לאנמיה.
    האם גם בשישי ושבת הולך לישון ב18:00?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו