מעבר למטרנה ותזונה בת שנה וחודשיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר למטרנה ותזונה בת שנה וחודשיים
    שרית
    30/03/2013

    שלום,
    בתי בת שנה וחודשיים.מאז ומתמיד עשתה לנו בעיות באוכל. אני שואבת לה בקבוקים וזה האוכל היחידי שהיא מוכנה לאכול אצלנו.בגן היא אוכלת יפה פירות בבוקר+ירקות בצהריים, ומאז שהיא חוזרת הבייתה (ב 13:00)לא מוכנה לאכול כלום!!! חוץ מבקבוקים שאובים. בשישי ושבת היא לא מכניסה כלום לפה חוץ מבקבוק שאוב.ניסיתי ה כ ל.טחון/מרוסק, ניסיתי לתת לה פירות כמו שהם כמו בננה, אגס..אוכלת כמה ביסים ומסובבת את הראש. ניסינו מעדן, לחם, חביתה.אני מאוד רוצה להפסיק לשאוב/להניק, ובימים אלו "נלחמת" איתה על מטרנה.היא צורחת, בוכה ובשום אופן לא מוכנה לאכול ונרגעת רק כשאני נותנת לה בקבוק שאוב.אנחנו ממש מיואשים וממש קשה לנו ולא יודעים מה עוד לעשות.אני רוצה לציין שזו ילדה שנייה, וגם הילד הראשון היה בעייתי באוכל אבל לא ברמה כזו.ניסינו גם להעסיק אותה בצעצועים תוך כדי הארוחה (אנחנו יודעים שזה לא טוב..) אבל אפילו זה לא עוזר.היא פשוט מסובבת את הראש ובוכה.
    בבקשה תעזרו לנו...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה..תודה!

    שרית
    31/03/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניסית להוסיף לה כפית דייסת וניל של

    רננה
    31/03/2013

    מטרנה לבקבוק, אצלנו זה הדבר היחיד שעבד. מקסימום תכיני לה דייסה סמיכה בכפית עם מחית פרי, זה טעים להם, יכולה לנסות "גם וגם", בקשי ממטרנה דוגמיות לפני שאת קונה שקית ותראי אם טעים לה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר למטרנה ותזונה בת שנה וחודשיים - תגובה

    דפנה רון
    01/04/2013

    שרית שלום,

    ראשית, אם את רוצה להפסיק להניק, את יכולה לתת לה פורמולה במקום. האם ניסית?

    שנית, נשמע שכרגע יש מאבקי-כח סביב הבקבוק והאוכל, ולכן קודם כל חשוב לצאת מהמעגל הזה. כלומר - לתת לה בקבוק אם זה מה שהיא רוצה ולא לנסות לשכנע אותה לאכול מוצקים.
    יש תינוקות (בעיקר יונקים)- שעוברים לארוחות מוצקים שלמות בגיל מאוחר יותר, יש תינוקות שסביב יציאת השיניים מעדיפים בקבוק. כך שעד גיל שנתיים , תינוקות עדיין עשויים לרצות הרבה חלב. מצד שני צריך לשלול מצב של אנמיה או חסרים תזונתיים אחרים, ולברר שלא מדובר בדחיית מוצקים התנהגותית (העשויה לנבוע מטראומה או ממאבקי כוחות סביב האוכל).

    מאחר ומדובר בילד שני שאתם מגדירים כ"בעייתי באוכל" אולי כדאי ללכת להתיעץ עם תזונאית ילדים.

    שיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו