ילדה שאוכלת יותר מידי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה שאוכלת יותר מידי
    נועה
    31/03/2013

    שלום. ביתי בת השנה ו-8 שמנמונת. היא מסוגלת לאכול כמויות מאוד גדולות של אוכל (לחם, חביתה, דיסה, פירות, )וכמובן שמאז שגילתה מזו עוגיה כל היום מבקשת. אני מאוד מקפידה על תזונה בריאה מאוד בבית ומשתדלת כמעט לא לתת עוגיה, או פעם פעמיים בשבוע. כל מאכל שאנסה להגביל לה היא ישר צורחת ובוכה. גם כשהיא כבר מפוצצת. אוסיף שהיא שמנמנה כבר מגיל 3 חודשים. בקבוק כבר כמה חודשים מקבל אחד ב5 בבוקר.
    האם יש מקום להתערבות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה שאוכלת יותר מידי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה שאוכלת יותר מידי - תגובה

    תרצה שני
    02/04/2013

    נועה שלום,
    אם את מגישה מזון בריא בבית הכולל הרבה ירקות אין להגביל את כמות האוכל. את יכולה לשים על השולחן כאשר אתם אוכלים כמות מוגבלת של פחמימות וכאשר היא נגמרת עבור כולם היא גם נגמרת עבור בתך. דאגי שתמיד יהיו מאכלים נוספים שניתן להוסיף מנה נוספת מהם כמו תבשילי ירקות, מרקים ועוד.
    אחת הדרכים הטובות הן לדאוג לפעילות במשך היום. נסי לצאת עם הילדה לגני שעשועים, לטיולים שלא על עגלה. להרבות בשתיית מים ופחות שוקו או חלב (אלא אם זה תחליף לארוחת ביניים).
    שמרי על מסגרת ארוחות וארוחות ביניים ליד השולחן, אני מאמינה שהדברים יסתדרו במשך הזמן.
    בהנאה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו