פליטות רבות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פליטות רבות
    יפעת44
    02/04/2013

    התינוקת שלי בת חודש וחצי, אוכלת 90 מ'ל סימילק אדוונס פלוס. פולטת המון וגם לפעמים לא יוצא לה גרפס ,בהיותי אם בפעם הראשונה הדבר מתסכלני עד מאוד.בטיפת חלב אמרו לי לתת לה 60 מל', אך זו הכמות שניתנה לה בתינוקיה אי שם כאשר נולדה.
    נא תשובתכם. תודה יפעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פליטות רבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פליטות רבות - תגובה

    ענת תבור
    02/04/2013

    שלום יפעת, כדאי לבדוק באיזו מהירות את נותנת לתינוקת את תכולת הבקבוק. חשוב להקפיד על האכלה איטית, אפילו אם זה דורש בהתחלה המון סבלנות ומלווה במעט תסכול מצידך ומצד התינוקת. האכלה בבקבוק מלכתחילה היא מהירה מאוד יחסית להנקה ולכן התינוקות מתרגלים לאכול מהר ולעיתים נדמה לנו שהם זקוקים לכמות מזון גדולה מהנחוץ באמת. הפליטות יכולות אולי (לא בהכרח) להעיד על כך שהיא אוכלת יותר מדי בארוחה והעודף פשוט נפלט החוצה. אז בשלב ראשון כדאי להאט את קצב ההאכלה ולשים לב בדיוק מתי התינוקת מפסיקה ונחה, ברגעים אלה יש לאפשר לה את המנוחה ולא לעודד להמשיך לאכול. כדאי להשתמש בפיטמה עם זרימה איטית ואפילו לעשות הפסקות קטנות יזומות באמצע ההאכלה. לא ציינת גם מה ההתקדמות שלה מבחינת עליה בעקומות הגדילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו