תינוק בן 4.5 חודשים-האכלת לילה-

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 4.5 חודשים-האכלת לילה-
    איילת
    17/04/2013

    תינוקי נולד 3 קילו. כיום שוקל כמעט שבע קילו והוא בן 4.5 חודשים

    אוכל 5 בקבוקים ביום של 150 סיסי מטרנה(150 מל מים+אבקה =בערך 170)

    ב8 בבקר
    ב 12 בצהריים
    ב-5 בערב
    הולך לישון בשש וחצי בערב
    מתעורר לאכול ב10 בלילה
    ובשלוש בבקר מתעורר לאכול

    וממשיך לישון

    העניין הוא שקשה לי מאוד להתעורר בשלוש לפנות בקר, אני רוצה להרגיל אותו לישון רצוף עד הבקר

    מנסה לעלות כמות ל 180 סיסי- אבל הוא פולט אח"כ המון

    האם אני יכולה לדלג לו על הבקבוק של שלוש בלילה? האם לא יחסר לו ? יש פיתרון כלשהוא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 4.5 חודשים-האכלת לילה- - תגובה

    תרצה שני
    18/04/2013

    בגיל זה הוא כנראה עדין זקוק לארוחה של שלוש בלילה ולכן מעורר לאכול.
    קיבת התינוק קטנה ואינה מסוגלת להכיל כמות גדולה של אוכל ולכן הוא פולט כאשר את מעלה לו את הכמויות.
    אין ברירה אלא להמשיך לקום להאכיל בלילה. אפשר לערוך תורנויות עם האבא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 4.5 חודשים-האכלת לילה- - תגובה

    שירי יום טוב
    18/04/2013

    הי איילת, אני מבינה את הצורך שלך בשנת לילה רצופה ואני מציעה לך 2 פתרונות שאולי יעבדו עם התינוק שלך. מכיוון שהוא כבר הגיע לגיל המתאים את יכולה להוסיף למטרנה שלפני השינה כפית- 2 כפיות של דייסת קורנפלור של מטרנה כדי להסמיך את המנה מבלי להוסיף תמ"ל. מנה זו יכולה להשביע אותו ליותר שעות. במידה ועדיין מתעורר ב3 בלילה במקום לתת לו בקבוק עם מטרנה נסי לתת לו בקבוק עם מים עד שבהדרגה יתרגל לא לאכול בשעה זו. במידה והוא מסרב לבקבוק עם מים הרגיעי אותו בעדינות בחיבוק ודיבור ומוצץ במידה ולוקח.בהצלחה ושאמח לשמוע על התקדמות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקי.אנסה זאת

    איילת
    18/04/2013

    ז"א שאני יכולה להוריד לו את הבקבוק של שלוש בלילה בלב שקט- בלי לדאוג שלא יחסר לו מכמות המזון היומית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 4.5 חודשים-האכלת לילה- - תגובה

    שירי יום טוב
    21/04/2013

    כן את יכולה להוריד את הבקבוק של הלילה, ואגב, תתחילי לתת לו טעימות של מזון טחון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו