מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תינוק בן 4.5 חודשים-האכלת לילה-איילת17/04/2013
תינוקי נולד 3 קילו. כיום שוקל כמעט שבע קילו והוא בן 4.5 חודשים
אוכל 5 בקבוקים ביום של 150 סיסי מטרנה(150 מל מים+אבקה =בערך 170)
ב8 בבקר
ב 12 בצהריים
ב-5 בערב
הולך לישון בשש וחצי בערב
מתעורר לאכול ב10 בלילה
ובשלוש בבקר מתעורר לאכול
וממשיך לישון
העניין הוא שקשה לי מאוד להתעורר בשלוש לפנות בקר, אני רוצה להרגיל אותו לישון רצוף עד הבקר
מנסה לעלות כמות ל 180 סיסי- אבל הוא פולט אח"כ המון
האם אני יכולה לדלג לו על הבקבוק של שלוש בלילה? האם לא יחסר לו ? יש פיתרון כלשהוא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק בן 4.5 חודשים-האכלת לילה- - תגובה
תרצה שני18/04/2013בגיל זה הוא כנראה עדין זקוק לארוחה של שלוש בלילה ולכן מעורר לאכול.
קיבת התינוק קטנה ואינה מסוגלת להכיל כמות גדולה של אוכל ולכן הוא פולט כאשר את מעלה לו את הכמויות.
אין ברירה אלא להמשיך לקום להאכיל בלילה. אפשר לערוך תורנויות עם האבא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוק בן 4.5 חודשים-האכלת לילה- - תגובה
שירי יום טוב18/04/2013הי איילת, אני מבינה את הצורך שלך בשנת לילה רצופה ואני מציעה לך 2 פתרונות שאולי יעבדו עם התינוק שלך. מכיוון שהוא כבר הגיע לגיל המתאים את יכולה להוסיף למטרנה שלפני השינה כפית- 2 כפיות של דייסת קורנפלור של מטרנה כדי להסמיך את המנה מבלי להוסיף תמ"ל. מנה זו יכולה להשביע אותו ליותר שעות. במידה ועדיין מתעורר ב3 בלילה במקום לתת לו בקבוק עם מטרנה נסי לתת לו בקבוק עם מים עד שבהדרגה יתרגל לא לאכול בשעה זו. במידה והוא מסרב לבקבוק עם מים הרגיעי אותו בעדינות בחיבוק ודיבור ומוצץ במידה ולוקח.בהצלחה ושאמח לשמוע על התקדמות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקי.אנסה זאת
איילת18/04/2013ז"א שאני יכולה להוריד לו את הבקבוק של שלוש בלילה בלב שקט- בלי לדאוג שלא יחסר לו מכמות המזון היומית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוק בן 4.5 חודשים-האכלת לילה- - תגובה
שירי יום טוב21/04/2013כן את יכולה להוריד את הבקבוק של הלילה, ואגב, תתחילי לתת לו טעימות של מזון טחון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)