בת שנה+8 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה+8 חודשים
    שרון
    24/04/2013

    ביתי בת שנה+8 חודשים נמצאים באחוזון 97 ו 92 במשקל וגובה. עד לפני חודשיים שתתה 2 בקבוקי סימילק של 180 מ"ל בבוקר ובערב. לפני כחודשיים הורדתי לה את בקבוק הערב והוספתי בארוחת 4 או ערב קוטג/יוגורט/גבינה כ 100 ג"ר.
    בטיפת חלב אמרו לי שמשרד הבריאות מגדיר שיש לשתות כחצי ליטר חלב ביום, ללא קשר לדברי חלב עד גיל שנתיים. האם אכן? האם עלי להחזיר את בקבוק הערב?
    חשוב לציין שהקטנטונת אוכלת הכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה+8 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה+8 חודשים - תגובה

    דפנה רון
    25/04/2013

    שרון שלום,

    באופן כללי לוקח כשנתיים להבשלה מלאה של מערכת העיכול של התינוק ולכן ההמלצה היא להמשיך לתת חלב עד גיל שנתיים.
    כאם את צריכה לקחת בחשבון שיש שונות בין התינוקות. יש תינוקות שיהיו בשלים לעכל אוכל מלא בשלב מוקדם יותר, ואולי הבת שלך ביניהם. במקרה כזה אפשר לצמצם את כמות החלב כפי שעשית.
    אני משערת שהיתה לך סיבה לצמצם חלב. האם בגלל שראית שהיא אוכלת טוב וזקוקה פחות לחלב?
    במקביל תעקבי אחר המשקל ואחר היציאות. אם היא ממשיכה לעלות במשקל, ביציאות שלה לא נראה אוכל שאינו מעוכל ואין לה גזים מרובים, כנראה שהצמצום שעשית מתאים לה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו