נטילת ברזל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטילת ברזל
    לידיה
    27/04/2013

    בתי בת 4.5 חודשים ואני מניקה בלבד לפני כמה ימים התחילה לקחת ברזל, 3 טיפות ביום של טיפטיפות במקביל התחלתי לתת לה לנסות לטעום גזר ... חזרו לה הגזים ומשהו מציק לה היא לא ישנה טוב כל כך... בנוסף היא קצת מקורררת. האם כדאי להמשיך עם הטעימות? מה יכל לגרום לבעיה הברזל או הגזר? יתכן שזו אלרגיה?
    מה הכמות של ירק שכדאי לתת כשמתחילים? תדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטילת ברזל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטילת ברזל - תגובה

    דפנה רון
    29/04/2013

    לידיה שלום,

    הבת שלך בגיל שבו רק מתחילים עם טעימות. אם היא מראה רצון לאכול, מושיטה גוף וידיים בנסיון לאכול מהצלחת שלך או לתפוס אוכל מהיד שלך כשאת אוכלת, אז את יכולה להיענות לרצון שלה על-ידי נתינת 1-2 כפיות לטעימה.

    כדי לדעת אם הברזל הוא זה שעושה את התופעות, את יכולה להפסיק ליום אחד את הטעימות ולראות אם עדיין יש גזים ושינה פחות טובה. כמובן ששינה פחות טובה יכולה להיות תוצאה של ההתקררות.

    אחרי הנסיון שאני מציעה, אם את מגיעה למסקנה שהברזל הוא הגורם, אפשר לחשוב מה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו