מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונה לבת 9.5 חודשיםאלה30/04/2013
שלום רב,
בתי בת 9.5 חודשים. אוכלת שתי ארוחות מוצקים :מרק עוף / ירקות / כוסמת.
ארוחה נוספת זה פרי. לאחרונה התחלתי לתת לה גם יוגורט ( ללא סוכר), לפעמים משלבת את זה עם פרי (לרוב בננה).
האם ניתן לתת בשלב הזה כבר דייסת שיבולת שועל (בהכנה עצמית ולא של מטרנה),
מה ניתן להוסיף לתוך הדייסה על מנת שתהיה לה קצת טעם.
מה עוד ניתן לתת לתינוקת בגילה כארוחת ערב שעדיין אוכלת אוכל מרוסק?
חוץ מזה עדיין יונקת (לא מוכנה לשתות תחליף חלב) ובנוסף שותה גם מים.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה לבת 9.5 חודשים - תגובה
תרצה שני30/04/2013אלה נסי להשאר עם ארוחת אחר הצהריים כמו שציינת יוגורט+פרי, אין צורך כרגע להוסיף דיסה. בארוחת ערב את יכולה לשלב ביצה, אבוקדו, טחינה, רסק עגבניות, גבינה.
אגב זה הזמן להתחיל לעבור לאוכל אצבעות, התחילי עם מזונות שאת יכולה למעוך במזלג, עברי למזונות חתוכים קטן שהילדה יכולה לתפוס בין האצבעות והמשיכי במזונות גדולים יותר כמו חתיכת בננה, גזר מבושל וכדומה.
בהצלחה ובהנאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה שאלות
אלה01/05/2013תודה רבה!
עם ביצה וגבינה לבנה לא כל כך הולך לנו בינתניים , לכן אני מחפשת משהו במקום.
האם ניתן כבר לתת גם חלבון של ביצה?
הייתי גם רוצה לדעת למה לא מומלץ להתחיל עם הדייסות (שיבולת שועל/ סולת / אורז) בגיל הזה? מתי כן מומלץ לתת דייסות?
תודה רבה ויום טוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה שאלות - תגובה
תרצה שני01/05/2013תחליף טוב לביצה יכולה להיות לביבה בכיוון פנקיק אך עם גבינה וביצים, הקטנה יכולה להחזיק לבד ולאכול ממנה..
דיסות הן אפשרות כתחליף ללחם בכמות קטנה. אך כיוון שישנה מגמה שהילד ילמד לאכול עצמאי עדיף להגיש לו קוביות לחם עם טחינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
