טעימה ראשונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טעימה ראשונה
    אדווה
    15/05/2013

    חג שבועות שמייח!!!!
    ביתי בת חמישה וחצי חודשים ממש אוטוטו והחלטתי למרות משרד הבריאות להתחיל ממש בקטנה לתת לה טעימות ראשונות.
    היום הרתחתי גזר וריסקתי לה לכדי מחית גזר...יש לי מספר שאלות להבנה ועשייה נכונה בנושא:
    1-האם כל ירק ראשוני שאני מנסה עדיף וכדאי לנסות במהלך יומיים-שלושה? או מספיק יום אחד על מנת לבחון תופעות לוואי?
    2-האם את הירקות יש להרתיח עם הקליפה? דהיינו גזר, תפו"א,קישוא וכיו"ב
    3-האם זה בסדר לאחר הטעימה לתת מעט בדגש על מעט מים לשתייה?
    4-מה הסדר הרצוי צבחינת הטעימות בירקות ובפירות, כלומר, ממה להתחיל בירקות (גזר הבנתי שהכי נכון ראשון)ולהמשיך ומאיזה פרי עדיף להתחיל ולהמשיך?
    תודה רבה על הסבלנות (התרגשות גדולה ילדה ראשונה).
    אור :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעימה ראשונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעימה ראשונה - תגובה

    תרצה שני
    16/05/2013

    אדוה הי,
    1. אכן כל ירק את נותנת בנפרד במשך 3 ימים כדי לשלול תגובה אלרגית, ולתת למערכת העיכול להכיר אותו.
    2. בשלבים הראשונים מומלץ לקלוף את הקליפה, היא לרוב מכילה סיבים רבים ומערכת העיכול עדין לא בשלה להתמודד איתם.
    3. מים מתחילים לתת רק כאשר אכילת המוצקים עוברת לארוחה שלמה ולא רק לשתיים-שלוש כפיות.
    4. הירקות הדלים יותר בסיבים ומומלץ להתחיל איתם הם קישואים, גזר, דלעת.
    את מוזמנת להזמין מהאתר שלי מדריך לטעימות ראשונות שיכול לעזור לך.
    תהני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו