גמילה מסימילאק - בן שנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה מסימילאק - בן שנתיים
    דידי
    28/05/2013

    בני הקטן בן שנתיים. כבר מזה כמה חודשים צורך בקבוק סימילאק בבוקר (מתעורר בחמש וחצי) ולעיתים רחוקות לפני השינה.
    סוף סוף הפסקנו עם הבקבוק שלפני השינה, ונותר רק לגמול מהבקבוק של הבוקר.
    הוא מאוד תלוי ומבקש את הבקבוק וקשה לי לגמול אותו ממנו.
    לאחרונה, מכינה לו רק 120 מ"ל (במקום 240 מ"ל שהיה רגיל לשתות), ומנסה להסב את תשומת ליבו ולתת לו אקטימל עם קשית או מעדן...
    אך עדיין, כשמתעורר ממש מבקש את החלבי..
    איך כדאי לעשות זאת?
    אודה לתגובות גם של אימהות שהתנסו...
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מסימילאק - בן שנתיים - תגובה

    תרצה שני
    29/05/2013

    דידי הרבה תלוי בהחלטה שלכם וביכולת שלכם לעמוד מאחורי ההחלטה.
    שינוי כמו כל שינוי הוא קשה לכם ולילד. אם החלטתם שאתם רוצים להוריד את הבקבוק כלל, ניתן להסביר לילד שהוא גדל ולכן בקבוקים מתאימים לילדים קטנים יותר, ניתן להראות לו שהוא עושה היום משהו שילד צעיר יותר לא עושה למשל מסדר את הצעצועים. במקביל ניתן להעביר את הסימיל לכוס ולתת לו לשתות.
    בהצלחה, והרבה סבלנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו