מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בן שלושה חודשים אוכל פתאום פחותדןדן08/06/2013
שלום,
בני נולד במשקל 2880, כיום בן 3 חודשים (בעוד שבוע).
בגיל חודשיים שקל 6000 גר (אחוזון 90 ) ואכל עד לפני שלושה ימים 120-170 כל 3-3.5 שעות.
זה היום השלישי שאיבד תיאבון וכל האכלה נמשכת כשעה-שעה וחצי.
אוכל 60-110, דוחף את הבקבוק עם הלשון. כתוצאה מכך רעב שוב לאחר כשעה-שעתיים. לעיתים עוברות גם 3 שעות.
לפעמים לא רוצה לאכול אלא רק לאחר 4-4.5 שעות ורק אז אוכל 120-150.
לדוגמא: אתמול אכל 720, היום אכל 650 cc סה"כ (במקום כ-850 cc כפי שהיה עד כה)
אינו סובל מגזים (מעבר לרגיל אצל תינוקות) , מחייך וערני ולא נראה שמשהו מפריע לו, אין חום, מרטיב טיטולים (אם כי פחות בכל טיטול בגלל שאוכל פחות).
ניסינו להחליף לסימילאק, פטמה עם זרימה מעט יותר מהירה, בקבוק אחר - לא עזר.
כעת שמתי לב שמבצבץ לו משהו לבן בחניכיים התחתונים - היכול להיות שזו שן בגיל הזה?
כאשר אנחנו נותנים לו מעט מים עם שומר - הוא שותה, אך כשמחליפים לאוכל, שוב דוחף עם הלשון.
בימים חמים אלה אני פוחדת מהתייבשות.
*האם לתת לו לפתוח פערים של 4-5 שעות בין בקבוק לבקבוק?
*האם יכול להיות רפלוקס סמוי? (לבת הגדולה שלנו היה רפלוקס והיתה ניזונה מאנפמיל)
*האם ניתן "להשלים" מעט עם מי סוכר ענבים?
*התור לרופא רק ביום שני, האם כדאי לפנות בינתיים למוקד לבדיקת דם/שתן?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת שלושה חודשים אוכלת פחות
רינת30/05/2014היי מה שהצגת בהודעה גם לי קורה את אותו הדבר האמת אני כבר אובדת עצות גם בתי בת שלושה חודשים אוכלת פחות או רק מתוך שינה דוחפת את הבקבוק עם הלשון הרופא הביאו לנו זנטק אך התרופה מגעילה באופן לא נורמלי אשמח לשמוע מה עשית בנדון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקדימה אוכל
דןדן30/05/2014הי רינת,
קודם כל את צריכה לשלול סיבות בריאותיות (מה הסיבה שהרופא נתן תרופה?)
האם אחרי חיסון, יכול להיות שמפתחת וירוס?
כמה זמן נמשך?
כמה אוכלת סה"כ במשך היום ביחס למשקל שלה?
אנחנו החלפנו לתקופה קצרה למטרנה אקסטרא קר קומפורט ללא לקטוז (לדעתי יש משהו דומה גם בסימילק) וזה שיפר מעט את המצב.
כל האכלה הייתה נמשכת אפילו שעה וחצי, אבל התעקשנו ולא ויתרנו.
אחרי כחודש פתאום חזר למוטב.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
