בן שלושה חודשים אוכל פתאום פחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שלושה חודשים אוכל פתאום פחות
    דןדן
    08/06/2013

    שלום,

    בני נולד במשקל 2880, כיום בן 3 חודשים (בעוד שבוע).
    בגיל חודשיים שקל 6000 גר (אחוזון 90 ) ואכל עד לפני שלושה ימים 120-170 כל 3-3.5 שעות.
    זה היום השלישי שאיבד תיאבון וכל האכלה נמשכת כשעה-שעה וחצי.
    אוכל 60-110, דוחף את הבקבוק עם הלשון. כתוצאה מכך רעב שוב לאחר כשעה-שעתיים. לעיתים עוברות גם 3 שעות.
    לפעמים לא רוצה לאכול אלא רק לאחר 4-4.5 שעות ורק אז אוכל 120-150.
    לדוגמא: אתמול אכל 720, היום אכל 650 cc סה"כ (במקום כ-850 cc כפי שהיה עד כה)
    אינו סובל מגזים (מעבר לרגיל אצל תינוקות) , מחייך וערני ולא נראה שמשהו מפריע לו, אין חום, מרטיב טיטולים (אם כי פחות בכל טיטול בגלל שאוכל פחות).

    ניסינו להחליף לסימילאק, פטמה עם זרימה מעט יותר מהירה, בקבוק אחר - לא עזר.
    כעת שמתי לב שמבצבץ לו משהו לבן בחניכיים התחתונים - היכול להיות שזו שן בגיל הזה?
    כאשר אנחנו נותנים לו מעט מים עם שומר - הוא שותה, אך כשמחליפים לאוכל, שוב דוחף עם הלשון.

    בימים חמים אלה אני פוחדת מהתייבשות.
    *האם לתת לו לפתוח פערים של 4-5 שעות בין בקבוק לבקבוק?
    *האם יכול להיות רפלוקס סמוי? (לבת הגדולה שלנו היה רפלוקס והיתה ניזונה מאנפמיל)
    *האם ניתן "להשלים" מעט עם מי סוכר ענבים?
    *התור לרופא רק ביום שני, האם כדאי לפנות בינתיים למוקד לבדיקת דם/שתן?


    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שלושה חודשים אוכלת פחות

    רינת
    30/05/2014

    היי מה שהצגת בהודעה גם לי קורה את אותו הדבר האמת אני כבר אובדת עצות גם בתי בת שלושה חודשים אוכלת פחות או רק מתוך שינה דוחפת את הבקבוק עם הלשון הרופא הביאו לנו זנטק אך התרופה מגעילה באופן לא נורמלי אשמח לשמוע מה עשית בנדון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קדימה אוכל

    דןדן
    30/05/2014

    הי רינת,

    קודם כל את צריכה לשלול סיבות בריאותיות (מה הסיבה שהרופא נתן תרופה?)
    האם אחרי חיסון, יכול להיות שמפתחת וירוס?
    כמה זמן נמשך?
    כמה אוכלת סה"כ במשך היום ביחס למשקל שלה?

    אנחנו החלפנו לתקופה קצרה למטרנה אקסטרא קר קומפורט ללא לקטוז (לדעתי יש משהו דומה גם בסימילק) וזה שיפר מעט את המצב.
    כל האכלה הייתה נמשכת אפילו שעה וחצי, אבל התעקשנו ולא ויתרנו.
    אחרי כחודש פתאום חזר למוטב.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו