מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סדר יום תינוק 7 חודשיםאולגה12/07/2013
שלום,
בתי בת 8.5 חודשים כרונולוגי ו7 חודשים מתוקן. כרגע סדר יום שלה הוא כזה:
6/6.5 קמה ובשעה 7:00- בקבוק
8:30-9:00 - ארוחת פירות, מים
שינה
11:00- בקבוק
12:30-13:00- מרק ירקות ( כשלא הספקתי להוציא בשר אז מוסיפה עדשים)
שינה
15:00- בקבוק
18:30 בקבוק לפני השינה.
לפני כן הייתה אוכלת כל שלוש שעות אבל כדי להוסיף מוצקים הגדלתי לה את הפער ל4 שעות בין הבקבוקים,
הבעיה היא שלבקבוק בשעה 11:00 ו 15:00 היא מגיעה מאוד רעבה! אציין שבמוצקים היא לא אוכלת כרגע יותר מ 100 מ״ל ( האם אני חייבת להוסיף לפירות משהו שומני כמו אבוקדו טחינה או שקדיה?) האם כדאי לתת השלמה של בקבוק לאחר ארוחת מוצקים?
אשמח לתשובה, תודה רבה!
הוסף תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סדר יום תינוק 7 חודשים - תגובה
תרצה שני13/07/2013אולגה לפרות הוסיפי טחינה/אבוקדו/שקדיה.
ולאחר שסיימה לאכול את המוצקים יתכן והתעייפה אך לא באמת שבעה הציעי לה בקבוק, אם עדין רעבה היא תאכל מהתמ"ל.
לוקח לילדים זמן להגיע לכמות מוצקים שתשביע אותם, אכילת המוצקים היא מיומנות הדורשת שרירים אחרים מאשר יניקה או מציצת בקבוק. במהלך הזמן היא תגדיל את כמות המוצקים ואז לא תזדקקי להשלמה ע"י התמ"ל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
אולגה13/07/2013האם עליי להמשיך במתכונת הזאת מבחינת זמנים או שעליי לעבור להאכלת מוצקים כל 3 שעות עם השלמת בקבוק?
את ממליצה להשלים ישר עם תמל או לחכות קצת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
תרצה שני13/07/2013אני מניחה שבעקבות השלמה הארוחה עם תמ"ל יווצרו פערים גדולים יותר משעה וחצי בין הארוחות. באופן כללי תנסי לראות מתי הוא רעב ובהתאם האכילי.
השלימי עם תמ"ל 3-4 דקות לאחר סיום אכילת מוצקים באם הילד מעוניין להמשיך ולאכול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
