סדר יום תינוק 7 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סדר יום תינוק 7 חודשים
    אולגה
    12/07/2013

    שלום,
    בתי בת 8.5 חודשים כרונולוגי ו7 חודשים מתוקן. כרגע סדר יום שלה הוא כזה:
    6/6.5 קמה ובשעה 7:00- בקבוק
    8:30-9:00 - ארוחת פירות, מים
    שינה
    11:00- בקבוק
    12:30-13:00- מרק ירקות ( כשלא הספקתי להוציא בשר אז מוסיפה עדשים)
    שינה
    15:00- בקבוק
    18:30 בקבוק לפני השינה.

    לפני כן הייתה אוכלת כל שלוש שעות אבל כדי להוסיף מוצקים הגדלתי לה את הפער ל4 שעות בין הבקבוקים,
    הבעיה היא שלבקבוק בשעה 11:00 ו 15:00 היא מגיעה מאוד רעבה! אציין שבמוצקים היא לא אוכלת כרגע יותר מ 100 מ״ל ( האם אני חייבת להוסיף לפירות משהו שומני כמו אבוקדו טחינה או שקדיה?) האם כדאי לתת השלמה של בקבוק לאחר ארוחת מוצקים?

    אשמח לתשובה, תודה רבה!

    הוסף תגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סדר יום תינוק 7 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סדר יום תינוק 7 חודשים - תגובה

    תרצה שני
    13/07/2013

    אולגה לפרות הוסיפי טחינה/אבוקדו/שקדיה.
    ולאחר שסיימה לאכול את המוצקים יתכן והתעייפה אך לא באמת שבעה הציעי לה בקבוק, אם עדין רעבה היא תאכל מהתמ"ל.
    לוקח לילדים זמן להגיע לכמות מוצקים שתשביע אותם, אכילת המוצקים היא מיומנות הדורשת שרירים אחרים מאשר יניקה או מציצת בקבוק. במהלך הזמן היא תגדיל את כמות המוצקים ואז לא תזדקקי להשלמה ע"י התמ"ל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    אולגה
    13/07/2013

    האם עליי להמשיך במתכונת הזאת מבחינת זמנים או שעליי לעבור להאכלת מוצקים כל 3 שעות עם השלמת בקבוק?

    את ממליצה להשלים ישר עם תמל או לחכות קצת?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה - תגובה

    תרצה שני
    13/07/2013

    אני מניחה שבעקבות השלמה הארוחה עם תמ"ל יווצרו פערים גדולים יותר משעה וחצי בין הארוחות. באופן כללי תנסי לראות מתי הוא רעב ובהתאם האכילי.
    השלימי עם תמ"ל 3-4 דקות לאחר סיום אכילת מוצקים באם הילד מעוניין להמשיך ולאכול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו