גמילה הדרגתית מהנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמילה הדרגתית מהנקה
    לילך
    19/07/2013

    היי,
    בני בן 11 חודשים כמעט,
    יונק מהשד בלי לאכול תמ"ל מבקבוק.
    אוכל במשך היום גם מוצקים אך מעט מאוד,
    היינו בייעוץ רפואי עקב משקל שירד ואמרו שעלי להפסיק להניקו ולשלב יותר אוכל מוצק במקום.
    אני לא כל כך יודעת איך לבצע את זה כיוון שיש לו דרישה במשך היום לציצי ואני מניקה אותו גם בלילה כשמתעורר וקשה לי לסרב לו כשדורש.
    איך עושים את זה?
    אני גם לא מעוניינת להפסיק לגמרי את ההנקה.
    אשמח לעזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה הדרגתית מהנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה הדרגתית מהנקה - תגובה

    תרצה שני
    19/07/2013

    לילך האם נמצא איתך כל היום? מה קורה כשהילד רחוק ממך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן

    לילך
    20/07/2013

    נמצא איתי כל היום,לא נמצא כמעט בכלל רחוק ממני,אולי לרבע שעה ,חצי שעה פה ושם
    אבל כל הזמן אפשר לומר איתי.
    אני אם יחידנית ומי שעוד נמצאים איתו הם הוריי אבל אינם מטפלים בו - מבוגרים מאוד כבר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן - תגובה

    תרצה שני
    20/07/2013

    לילך בשלב ראשון את צריכה להיות משוכנעת שנכון לילד שלך לאכול יותר מוצק ופחות לינוק. כשאת משוכנעת קל לך יותר לעמוד מול הרצון שלו. במידה מסויימת זו התנהלות שתפגשי בה עוד הרבה במהלך הגדילה של הילד.
    הוא מבחינתו מעדיף את מה שמכיר וקל לו. ואת צריכה לזמן לו את מה שמתאים לגילו ועוזר להתפתחות שלו.
    ללמוד לאכול מוצק זהו תהליך הדורש תרגול ומיומנות, ולכן דורש סבלנו מהילד וגם מההורה.
    בשלב ראשון החליטי שעה מסוימת שבה את מניקה למשל בבוקר, ובפעם הבאה שהילד רעב האכילי אוכל מוצק כמו פירות, ילד בגיל של 11 ח' יכול לאכול לבד קוביות של פרות רכים. הושיבי אותו בכסא והגישי לו את האוכל. במקביל הציעי לו מים לאחר הארוחה. גם אם הוא מבקש לינוק אל תאפשרי לו אלא עד הארוחה הבאה לאחר שעתיים-שלוש. בהמשך שוב צרי ארוחת מוצקים של עוף/בשר/הודו, ירקות, ותוספות.
    הימים הראשונים יהיו יותר בעיתיים עם בכי מרובה יותר והיי מוכנה לך. אך אם את תחליטי על שעות שאת מניקה ובהדרגה תפחיתי את מספרן עד 2-3 ביום, תגיעו גם לזה.
    יש לשער שההנקה משמשת לילד גם דרך להרגע, נסי למצוא דרכים אחרות להרגיעו ע"י מוצץ, טיול ועוד.
    בהצלחה, תרצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו