בת 8 חודשים, לא אוכלת פירות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 8 חודשים, לא אוכלת פירות
    שלי
    30/08/2013

    שלום!
    ביתי המתוקה בת 8 חודשים וחצי.
    ינקה הנקה מלאה עד גיל חצי שנה ותחילת טעימות.
    באופן כללי אינה מתלהבת ממזון מוצק, אך בחודש האחרון חל שיפור רציני, בעיקר מאז שעברנו ממזון מרוסק למזון מעוך קלות שאני מגישה לה עם האצבעות שלי (ולא כפית), או נותנת לה לאכול לבד כ"אוכל אצבע", בזהירות ובהשגחה.
    בכפית מוכנה לאכול יוגורט וגבינות שאוהבת מאד.
    אוכלת פסטה, עוף וקציצות, ירוקות מבושלים שונים, מלפפון ועגבנייה טריים, לחם וביצה.

    הבעיה היא שאיני מוצאת דרך להאכיל אותה בפירות.
    פירות מרוסקים היא מסרבת לאכול.
    ניסיתי תפוח אפוי, אגס מאודה קלות - לא מוכנה.
    מנסה לכרסם באגס או תפוח טרי, אך זה קשה לה והיא מתעצבנת.

    מה לעשות?
    לוותר בינתיים על פירות עד שתוכל ללעוס טוב יותר?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 8 חודשים, לא אוכלת פירות - תגובה

    תרצה שני
    01/09/2013

    שלי אם היא יושבת יציב לאחר שמושיבים אותה, ניתן לתת לה להחזיק ביד את הפרי שתאכל לבד, למשל חתיכת מילון, אגס/אפרסק קלופים ורכים. בקרוב תתחיל עונת האבוקדו ניתן לשלב גם אותו כאוכל אצבעות.
    התכונני שחלק מהפרי נמעך ומגיע לרצפה, זהו חלק חשוב משלב זה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו