ירידה במשקל תינוקת בת חצי שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה במשקל תינוקת בת חצי שנה
    סיון
    11/09/2013

    שלום רב,

    בסוף חודש אוגוסט הכנסתי את ביתי בת השישה וחצי חודשים למשפחתון (נולדה אחוזון גבוה וירדה לאחוזון 50% הנקה מלאה עד גיל ארבעה וחצי חודשים ואז שילוב של תמ"ל).
    עד לשינוי הזה הייתי איתה בבית והיא היתה מסיימת בערך 4 בקבוקים של תמ"ל 180 + קערית פירות (מגיל חמישה חודשים) + קערית מרק ביום.
    כבר שבוע וחצי שהיא במסגרת הזאת היא כבר ירדה במשקל (שמתי לה ויזואלית) היא מסרבת לאכול מהמטפלות תמ"ל רק פירות ומרק (בכפית ועם עוף) וגם הורידה בכמויות התמ"ל כלומר אוכלת בבוקר בבית 60-90 מ"ל ואז במשפחתון פירות ומרק והמנה הבאה של תמ"ל רק כשהיא חוזרת הביתה מוכנה לאכול 120 מ"ל ולפני השינה עוד 180מ"ל.
    כרגע בגלל שדאגתי לה מבחינת הירידה במשקל כבר שלושה ימים אני מוסיפה לך 2 כפות של דייסת קורנפלור (מטרנה) לתמ"ל של המנה לפני השינה..

    האם הכמות תקינה? מה לעשות עם הירידה במשקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל תינוקת בת חצי שנה - תגובה

    תרצה שני
    11/09/2013

    כניסה למסגרת שונה גורמת פעמים רבות לילדים לרגרסיה בהתנהגות האכילה, ממליצה לא ללחוץ עליה ולא להלחץ, להמשיך לעקוב ברגיעה. לרוב כשהילדים מרגישים בטוחים בסביבה החדשה הם חוזרים לאכול רגיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו